Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Je kiest altijd voor de verkeerde bands en de grote namen vallen tegen. Behalve in de recensies natuurlijk.
 

inhethoekje

Active member
Je kiest altijd voor de verkeerde bands en de grote namen vallen tegen. Behalve in de recensies natuurlijk.

Dat bedoel ik, sta je bij een tokkelaar die het moeilijk heeft en 3 kwartier over zijn bordeline tokkelt, staan ze in een andere tent de boel af te breken.

Kom je depressief de tent uit, lopen er allemaal vrolijke mensen langs die net een spectaculair optreden hebben gezien in tent 12.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoe moet je met zoveel bands nou plannen, zeker als je er veel niet kent. En de onvermijdelijke verschuivingen.
 

DeftonesJP

New member
Het is veel te duur maar toch heb ik kaarten voor Weezer. Die stond ook nog op de vincklijst. Ik ben erg benieuwd wat ik kan verwachten van die gasten.
 

Janssen

Well-known member
Het is veel te duur maar toch heb ik kaarten voor Weezer. Die stond ook nog op de vincklijst. Ik ben erg benieuwd wat ik kan verwachten van die gasten.

Ik sla 'm toch over. Moet ook nog op en neer naar Amsterdam en dat wordt me qua kost echt te gortig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan