DeftonesJP
New member
Gaaf!! Maar wat is te duur?
Ik dacht iets van € 52,- inclusief reserveringskosten en alles. Belachelijk duur dus maar je moet wat want ze komen zelden deze kant op.
Gaaf!! Maar wat is te duur?
Ik dacht iets van € 52,- inclusief reserveringskosten en alles. Belachelijk duur dus maar je moet wat want ze komen zelden deze kant op.
Mike Krol geeft zaterdag 31 oktober een nachtconcert in VERA in Groningen.
Bij Merge Records verscheen eind augustus ‘Turkey’, Mike Krols derde album. Net als zijn vorige 2, in eigen beheer uitgebrachte, albums duurt dit album slechts 18 minuten.
De deuren van de poptempel gaan om 23.00 uur open, het concert begin om 00.30 uur. Entree: gratis (+ maandkaart).
Kaartjes voor losse concerten zijn de laatste jaren veel duurder geworden heb ik het idee, maar zolang men komt kunnen ze vragen natuurlijk. Met de komst van de Ziggo Dome is die ontwikkeling doorgezet. Als met alle respect bands als Kensington al Ziggo Dome kunnen uitverkopen, dan ga je steeds een categorie bands lager om nog betaalbare kaarten te scoren.
Klopt daar verbaas ik me ook over. Ik sta zelf ook veel liever voor € 15,- in Tivoli de Helling bij een bak herrie maar dit keer wilde ik een uitzondering maken. Het is heel naar fenomeen dat ze bands tegenwoordig groot boeken en het nog uitverkopen ook. Foals stond bijvoorbeeld in 2013 op Werchter in een tent. Dat concert was echt super. Nu verkopen ze de HMH uit omdat ze een 3FM hitje te pakken hebben. Ik gun die gasten het succes maar wat je al zegt, bands die je over vijf jaar gratis ziet op de markt in Gouda verkopen op dit moment gewoon de Ziggo Dome uit. Je zou toch zeggen dat ze te hard gaan en hun eigen achterban verzadigen.
ja ok maar dat doe je toch ook geen 5 keer per jaar?
Ik zet dus in op Ziggo Dome/Sportpaleis/Lanxess Arena ergens in de herfst.
Jottem!