Festivals en concerten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ga proberen om kaarten te scoren voor het tweede weekend van Hellfest. Maar ik vrees dat iedereen op deze wereld die Metal wel kan waarderen hetzelfde idee heeft. Wat een line-up man, niet te geloven...

attachment-hellfest.jpeg
 

Abubakari

Well-known member
Minimaal de helft was 30-40 jaar geleden al actief, is de aanwas niet zo groot of is het gewoon een gouwe ouwe festival?

UFOMAMMUT, heb ik in Vera gezien een jaar of wat terug, die zijn nog geen 60, geweldige band vind ik dat.
 

Susaa

Well-known member
Ik neem jullie mee naar het W-festival, te Oostende waar ik vorig weekend was.

Ooit ontstaan als en obscuur New-wave feestje met bijbehorende scene, tegenwoordig een 5-daags festival met fossielen op het podium.
Zo hebben we onder meer; Nena, OMD, The Human League, Rusty Egan met zijn Visage, Midge Ure, Duel, Praga Khan en nog wel wat meer waarvan ik de naam niet meer weer. Daarnaast, en dat was super gaaf een echte Cave disco waar ze continue old school wave klassiekers aan het draaien waren (The Cure, The Sound, Siouxsie and The Banshees, The Smith, Sisters of Mercy, etc etc etc, etc.
Whatever, we waren weer op een festival en dat voelde echt best te gek. Veel lieve en super aardige Belgische mensen (middelbare leeftijd) zorgeden voor een toffe vibe 👍 :cool: we konden heerlijk uit onze plaat gaan!!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
23 februari ga ik een grote vis van mijn bucketlist afstrepen: Alan Parsons komt naar Carré en ik heb kaartjes gehaald. :)
 

Makanaky

Well-known member
Vorig jaar september nog geheel coronaproof naar Broeder Dieleman geweest voor 40 man.
Woensdag met z'n 500'en in de schouwburg bij René van Meurs gezeten. Hele fijne gewaarwording alvast maar Vera op 22 oktober (Nana Adjoa) staat ook heel dik omcirkeld.
 

zwammy

Well-known member
2 weken geleden m'n eerste festival gehad van de afgelopen 2 jaar. Het bier en big festival. Prima laagdrempelig festival voor mensen die van speciaalbier houden. Zo'n 200 soorten die je kon proberen met een prima gezelschap 🙂
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Of ik zojuist een kaartje heb gekocht voor Genesis in de Ziggo Dome op 21 maart aanstaande, omdat ze een set doen met lekker veel nummers uit de progressieve rock periode, het zeer waarschijnlijk de laatste kans is om Phil Collins een keer live aan het werk te zien en het eigenlijk wel heel fijn is om eindelijk weer eens naar een concert te kunnen?

oh-jazeker.gif
 

Abubakari

Well-known member
622218f5a5921-15D95CBC-B69D-4B41-877F-06A278DFBDC6.jpeg

Zondag ook weer eens naar Vera geweest, cultheld Meindert Talma speelt tgv zijn 25 jarig jubileum elke maand op een zondagmiddag twee platen integraal. Zondag waen dat Dammen met ome Hajo en Leave stumper.
 

Miramar

Well-known member
Satyr kom er maar in.


Op Zondag 17 april 2022 komt Ghost naar RTM Stage - Rotterdam Ahoy. Koop nu je kaarten via mojo.nl/ghost

Ghost tovert binnenkort Rotterdam om tot een ware metal walhalla. Hun unieke sound is te omschrijven als Heavy Metal gecombineerd met 70s hardrock en popelementen. Dit belooft een energieke show vol gitaren, zang en veel vuur.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Satyr kom er maar in.


Op Zondag 17 april 2022 komt Ghost naar RTM Stage - Rotterdam Ahoy. Koop nu je kaarten via mojo.nl/ghost

Ghost tovert binnenkort Rotterdam om tot een ware metal walhalla. Hun unieke sound is te omschrijven als Heavy Metal gecombineerd met 70s hardrock en popelementen. Dit belooft een energieke show vol gitaren, zang en veel vuur.
Ik zit de 15e en de 16e op Prognosis Festival in Eindhoven. Zit eraan te denken om deze er achteraan te plakken. Ghost live is altijd de moeite waard, al is het laatste album wat minder.
 
Bovenaan