Festivals en concerten

gevegt

Well-known member
Goeie actie gevegt. Kan me goed voorstellen dat je je flink zorgen maakte.
Dankjewel.
Mijn zorg ging voornamelijk naar de repressies die waren aankondigt. Nadat ik dat naar mijn dochter had geuit, wees ze mij heel fijntjes op haar opvoeding en mijn invloed daarop. Tevens gaf ze aan dat haar vriendin geen gevaar zou lopen, maar haar ouders en oma's zich erg veel zorgen maakte. toen was de keuze snel gemaakt om daarheen te gaan en in onze appgroep contact te houden.

Abubakari

Well-known member
Jazeker. Ik was met mijn vrouw en dochter (20). Wel mooi dat iemand van 20 Neil Young meezingt.
Hoop ouwe rockers in het publiek maar ook nog best veel jongere liefhebbers.

Joost

Well-known member
Ik was dit jaar weer drie dagen op Pinkpop, het is al twee weken geleden maar ik heb er wel van genoten. Muse, Korn, Bazart, Last Dinner Party, Krezip en een show van Faithless die de boeken in gaat als de allerslechtste ooit. Maar wie me toch het meest heeft verrast was Olivia Rodrigo.

Vooraf was de tendens; wie zet dat kindsterretje nu als afsluiter neer. Maar wat een fenomeen kwam daar spelen. Een dag eerder stond Tate McRae vrij goed geprogrammeerd. Daar was iedere seconde geprogrammeerd, ieder danspasje precies op het goede moment. Nee, dan Olivia. Die kwam met een band, een goede band ook. Was veel meer rock dan gedacht. Spontaan, ruimte voor improvisatie en gewoon echt een heel goede muzikant. Sinds dat optreden op Pinkpop deed ze in Dublin een cover van Fontaines DC en vorige week op Glastonbury had ze Robert Smith van The Cure meegenomen voor twee nummers.

zwammy

Well-known member
Heb 3 dagen Rock Werchter op de vrt opgenomen en teruggekeken maar die show van de Simple Minds leek me echt vet hoor. Daar moet ik toch nog een keer heen voordat ze echt gaan stoppen

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zondag staat Cradle of Filth in Maastricht 😂

Beetje aparte locatie voor zo'n grote (relatief) band, het is om de hoek voor mij dus ik ga er heen

26 juli ga ik naar Stonehenge in Steenwijk

Susaa

Well-known member
Ik was ook op Rock Werchter (voor het eerst sinds 2011)

Naast de bekende grote bands is het vooral leuk om op zoek te gaan naar wat nieuws. Dit jaar zag ik in de categorie bijzonder Heilung en Amenra en de meest te gekke show werd gespeeld door Fat Dog op de kleinste stage.
De sfeer was trouwens super relaxed, veel bezoekers ook van middelbare leeftijd. De zondag hebben we maar geskipt, de oude mannen hadden de knollen op😊

delmaestro

Well-known member
De zondag hebben we maar geskipt, de oude mannen hadden de knollen op😊

Op dat moment was dat de juiste beslissing. Wunderhorse vroeg op de dag was tof, maar duurde maar 40 minuten. Voor de rest was het wegregenen, of de tent in vluchten bij feestelijke bedoelde muziek die ik niet uit de verf vond komen. En de poprock-must-sees Pommelien en Olivia vond ik ook maar mwah, maar daar was ik op het verkeerde been gezet door mensen die claimden dat ouwe rockers dat ook geweldig zouden vinden. Die Gracie Abrams was wel erg aangenaam, en die eindshow van 2 many DJ's was dikke euforie...

Bovenaan