FC Volendam Nieuws

ALenstra

Well-known member
Uit de tv-serie kreeg ik de indruk dat Jan harder ging dan de rvc. Alsof de rvc nog in het verleden leeft.
 

Maasveld

Well-known member

Onverantwoord financieel beleid dus.
Heel benieuwd naar wie er de waarheid spreekt.
Ze spreken beide de waarheid, het gaat hier om een verschil van inzicht. Het bestuur telt de incidentele baten wel mee, de RVC niet. Ik kan me de zorgen van de RVC wel voorstellen. Een club als Volendam kan er niet van uitgaan elk jaar 5 miljoen, of ook maar 2,5 miljoen, aan transferinkomsten te genereren.
 

Joost

Well-known member
Ze spreken beide de waarheid, het gaat hier om een verschil van inzicht. Het bestuur telt de incidentele baten wel mee, de RVC niet. Ik kan me de zorgen van de RVC wel voorstellen. Een club als Volendam kan er niet van uitgaan elk jaar 5 miljoen, of ook maar 2,5 miljoen, aan transferinkomsten te genereren.
Ik had niet gezien dat de jaarcijfers 2022/2023 inmiddels online staan;


Precies zoals je zegt inderdaad. Volendam prognotiseerd een netto omzet van 16 miljoen tov 11 miljoen dit jaar. De stijging komt door de verkoop van eigen spelers van 1.8 miljoen en het meedelen in de transfer van van de Ven.
 

Joost

Well-known member
2 minuten naar de financiële cijfers kijken en je weet gewoon dat de RVC gelijk heeft. Wat een struisvogels.
 

ALenstra

Well-known member
In die laatste tv-aflevering werd Jan Smit al aangesproken op die schuld. Volgens hem viel het allemaal wel mee.
 

Batigoal

Well-known member
Assistenten Regilio Simons en Michael Dingsdag gaan samen het hoofdtrainerschap bij FC Volendam voortzetten. Simons heeft de benodigde papieren, Dinsdag nog niet.
 
Bovenaan