FC Volendam Nieuws

Jef400

Well-known member
Ik vind dit zo'n arbitraire discussie. Al is het maar omdat de definitie van plaats per land verschillend is.
 

Jef400

Well-known member
Heerenveen is iets groter. Vlak Waalwijk niet uit in dit rijtje. Dat is niet veel meer. Overigens bevat het artikel ook wat fouten. Hoffenheim is namelijk een stadsdeel van Sinsheim. Hoffenheim kent wel 3.000 inwoners. Maar als je het dan over het nabijgelegen Sinsheim hebt moet je consequent blijven en zeggen dat het nabijgelegen stadje 13.000 inwoners heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Behoorlijk. Qua trainer ook wel een interessante om te volgen, maar hangt hij nu definitief de trainerschoenen aan de wilgen?
 

JMD

Well-known member
Zit me net af te vragen: heeft er ooit een speler zo'n arbitragezaak (over weg kunnen bij een club) gewonnen?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik gun niemand een blessure, maar die Eiting mag intussen wel een keer een traptree missen van mij
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zelf willen trucen en nu aan het kortste eind trekken. Hopelijk een volgende nederlaag voor de rechter.
 

Batigoal

Well-known member
Bij Derry John Murkin wordt de vis minder duur betaald. De aanvallende linksback hengelt een droomtransfer naar Schalke 04 binnen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan