FC Volendam Nieuws

Jef400

Well-known member
Eerst zien dan geloven in dit soort zaken. Onderzoek afwachten en aan de hand daarvan de juiste maatregelen nemen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerst zien dan geloven in dit soort zaken. Onderzoek afwachten en aan de hand daarvan de juiste maatregelen nemen.
Normaal gezien wel ja, maar in dit geval staan Tayrell Wouter en z'n vriendje vol met hun porem herkenbaar op beeld, terwijl ze die vrouw tot moes slaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eerst zien dan geloven in dit soort zaken. Onderzoek afwachten en aan de hand daarvan de juiste maatregelen nemen.

In situaties dat het niet duidelijk is, dan is voornaam plus eerste letter achternaam en club wat mij betreft ook niet anoniem genoeg. In dit geval is het wel redelijk evident wat Jamel zegt.
 

ALenstra

Well-known member
Hij staat toch duidelijk op beeld en heeft zich gemeld bij de politie. Lijkt me dan duidelijk toch?
 

De Wolf

Well-known member
In situaties dat het niet duidelijk is, dan is voornaam plus eerste letter achternaam en club wat mij betreft ook niet anoniem genoeg. In dit geval is het wel redelijk evident wat Jamel zegt.
Dat is het nadeel van profvoetballer zijn. Even googelen en achternaam is bekend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is het nadeel van profvoetballer zijn. Even googelen en achternaam is bekend.

Zeker. Alleen is het volgens mij niet standaard dat bij een verdachte danwel veroordeelde staat waar diegene werkzaam is. Op die manier kun je wel meer googlen. Niet dat je er anders nooit achter zou kunnen komen, maar toch lastiger. FIOD inval bij Frank B., belastingadviseur van onder ander Linda de Mol geloof ik, duurde toch langer voordat ik achter die naam was. Maar goed de Jumbo man was dan wat minder anoniem.
 

Jef400

Well-known member
Normaal gezien wel ja, maar in dit geval staan Tayrell Wouter en z'n vriendje vol met hun porem herkenbaar op beeld, terwijl ze die vrouw tot moes slaan.
Dan nog heb je meer bewijzen nodig. Ik bedoel van, als het bewijs zo hevig is, dan geef je hem een zware straf. Anders.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan nog heb je meer bewijzen nodig. Ik bedoel van, als het bewijs zo hevig is, dan geef je hem een zware straf. Anders.
Mja, ik ga niet over de straf. Daar is eerst het OM en daarna de rechter voor. Ik heb alleen niet meer bewijzen nodig om Tayrell Wouter een ongelooflijke tyfuslul te vinden. En ja, dat is voor mijn doen erg ongenuanceerd. Maar dit soort zaken zijn mijn zwakke plek.
 

Jef400

Well-known member
Mja, ik ga niet over de straf. Daar is eerst het OM en daarna de rechter voor. Ik heb alleen niet meer bewijzen nodig om Tayrell Wouter een ongelooflijke tyfuslul te vinden. En ja, dat is voor mijn doen erg ongenuanceerd. Maar dit soort zaken zijn mijn zwakke plek.
Ik snap je emoties man. Bij mij speelt ook mijn juridische opleiding mee waardoor ik rustig kan blijven bij dit soort berichten. Dan verdwijnen de emoties als je voor de zoveelste keer shit als bij die W. leest.
 

ALenstra

Well-known member
Wim Jonk en assistenten hebben tot 2026 bijgetekend. Opmerkelijk, aangezien er binnen de club nogal wat weerstand is tegen Team Jonk.
 

gevegt

Well-known member
Volgens Kwakman was de avond nogal ordinair met uit de zaal schreeuwende RvC leden tegen het bestuur.
 

Deathprod

Active member

DE KLEINSTE STEDEN MET EEN VOETBALTEAM OP HET HOOGSTE NIVEAU IN EUROPA​


 
Bovenaan