Normaal gezien wel ja, maar in dit geval staan Tayrell Wouter en z'n vriendje vol met hun porem herkenbaar op beeld, terwijl ze die vrouw tot moes slaan.Eerst zien dan geloven in dit soort zaken. Onderzoek afwachten en aan de hand daarvan de juiste maatregelen nemen.
Eerst zien dan geloven in dit soort zaken. Onderzoek afwachten en aan de hand daarvan de juiste maatregelen nemen.
Dat is het nadeel van profvoetballer zijn. Even googelen en achternaam is bekend.In situaties dat het niet duidelijk is, dan is voornaam plus eerste letter achternaam en club wat mij betreft ook niet anoniem genoeg. In dit geval is het wel redelijk evident wat Jamel zegt.
Dat is het nadeel van profvoetballer zijn. Even googelen en achternaam is bekend.
Dan nog heb je meer bewijzen nodig. Ik bedoel van, als het bewijs zo hevig is, dan geef je hem een zware straf. Anders.Normaal gezien wel ja, maar in dit geval staan Tayrell Wouter en z'n vriendje vol met hun porem herkenbaar op beeld, terwijl ze die vrouw tot moes slaan.
Mja, ik ga niet over de straf. Daar is eerst het OM en daarna de rechter voor. Ik heb alleen niet meer bewijzen nodig om Tayrell Wouter een ongelooflijke tyfuslul te vinden. En ja, dat is voor mijn doen erg ongenuanceerd. Maar dit soort zaken zijn mijn zwakke plek.Dan nog heb je meer bewijzen nodig. Ik bedoel van, als het bewijs zo hevig is, dan geef je hem een zware straf. Anders.
Ik snap je emoties man. Bij mij speelt ook mijn juridische opleiding mee waardoor ik rustig kan blijven bij dit soort berichten. Dan verdwijnen de emoties als je voor de zoveelste keer shit als bij die W. leest.Mja, ik ga niet over de straf. Daar is eerst het OM en daarna de rechter voor. Ik heb alleen niet meer bewijzen nodig om Tayrell Wouter een ongelooflijke tyfuslul te vinden. En ja, dat is voor mijn doen erg ongenuanceerd. Maar dit soort zaken zijn mijn zwakke plek.
Ho ho, dat is alleen maar een bezorgde moeder!Heeft ie het zeker over die intens domme zus van hem.
Of zijn moeder nadat Yolanthe bij hem weg was gegaan...Heeft ie het zeker over die intens domme zus van hem.