Bernardo
Well-known member
TED lijkt me toch wel vrij ver verwijdert van de gemiddelde TD. We gaan van Gaal ook niet met elke trainer vergelijken.
Kom op, niet overdrijven.
TED lijkt me toch wel vrij ver verwijdert van de gemiddelde TD. We gaan van Gaal ook niet met elke trainer vergelijken.
Op basis waarvan ben je zo wild over Van Leeuwen, Atreides?
Het leverde Dries Mertens, Klaas-Jan Huntelaar, Nacer Chadli en Paul Verhaegh via AGOVV een plaats in het topvoetbal op. Wilfried Bony en Renato Ibarra kwamen via hem bij Vitesse en Bruno Uvini en Enes ?nal belandden door Van Leeuwen bij FC Twente. Hij zadelde de Enschede?rs vorig seizoen echter ook op met Michael Olaitan, de Nigeriaanse spits die al bijna twee jaar lang geen doelpunt heeft gemaakt. ‘Ik zorgde er echter ook voor dat Olaitan al na een half jaar onderdak vond bij een andere club. Spelers op het juiste moment wegbrengen, dat is ook een kwaliteit.’
Een van de weinige TD's waarvan je uberhaubt de stijl kunt herkennen en een reproduceerbaar proces kunt zien. Dat zie je bij het leeuwendeel van de TD's niet, als je al weet wie het in godsnaam zjin.
Bij Ton Caanen was dat ook wel zichtbaar, al was die duidelijk minder succesvol.
Dat zou me uiteraard niet verbazen. Maar het gaat me er meer om dat Fortuna significant meer te besteden lijkt te hebben dan de begroting weer geeft.
Lol, jij denkt dat er meer aan salaris betaald wordt dan pakweg Emmen en De Graafschap of zelfs Sparta? Natuurlijk niet.
De gezochte routinier in de achterste lijn is binnen; Paul Verhaegh (35 jaar!!!) komt erbij.