FC Twente nieuws

Atreides

Well-known member
Op basis waarvan ben je zo wild over Van Leeuwen, Atreides?

Een van de weinige TD's waarvan je uberhaubt de stijl kunt herkennen en een reproduceerbaar proces kunt zien. Dat zie je bij het leeuwendeel van de TD's niet, als je al weet wie het in godsnaam zjin.

TED is trouwens met name goed in het scoutingsgedeelte. In die zin snap ik de scepcis van Bernardo gewoon niet.

N.B. al die 'grote' clubs willen direct promoveren en dat lukt in de praktijk bijna nooit. Terwijl het Twente weer wel lukt. Scheelt dat ze meer te besteden hadden anderzijds waren ze drie maand te laat met aankopen doen.

Het leverde Dries Mertens, Klaas-Jan Huntelaar, Nacer Chadli en Paul Verhaegh via AGOVV een plaats in het topvoetbal op. Wilfried Bony en Renato Ibarra kwamen via hem bij Vitesse en Bruno Uvini en Enes ?nal belandden door Van Leeuwen bij FC Twente. Hij zadelde de Enschede?rs vorig seizoen echter ook op met Michael Olaitan, de Nigeriaanse spits die al bijna twee jaar lang geen doelpunt heeft gemaakt. ‘Ik zorgde er echter ook voor dat Olaitan al na een half jaar onderdak vond bij een andere club. Spelers op het juiste moment wegbrengen, dat is ook een kwaliteit.’

https://fd.nl/weekend/1298455/reisbureau-van-leeuwen-brengt-fc-twente-al-na-een-jaar-terug-naar-eredivisie
https://www.vi.nl/pro/overig/ted-van-leeuwen-en-de-wederopbouw-van-fc-twente

Joost

Well-known member
Een van de weinige TD's waarvan je uberhaubt de stijl kunt herkennen en een reproduceerbaar proces kunt zien. Dat zie je bij het leeuwendeel van de TD's niet, als je al weet wie het in godsnaam zjin.

Bij Ton Caanen was dat ook wel zichtbaar, al was die duidelijk minder succesvol.

Janssen

Well-known member
Dat zou me uiteraard niet verbazen. Maar het gaat me er meer om dat Fortuna significant meer te besteden lijkt te hebben dan de begroting weer geeft.

Lol, jij denkt dat er meer aan salaris betaald wordt dan pakweg Emmen en De Graafschap of zelfs Sparta? Natuurlijk niet.

Deathprod

Well-known member
D8NbbGJWsAA5QC1.jpg

Doen ze toch netjes daar

De Groene Scout

Well-known member
Paul is al binnen na 10 jaar Duitsland en wil terug naar Nederland en aan mooi afsluitend projectje beginnen. Geld is dan niet meer belangrijk. Schijnt zelfs dat hij gewoon contributie gaat betalen.

Bovenaan