Atreides
Well-known member
Ze zijn een verplichting aangegaan richting de eredivisieclubs om de komende jaren compensatie te betalen voor het onterecht ontvangen van hoge TV-gelden. Door de degradatie is dat een jaartje bevroren. Nu kunnen ze weer fijn gaan betalen.
Als dat de afspraak is ben ik ontzettend voor.
.FC Twente heeft ??n keer een bedrag van bijna 500.000 euro afgestaan aan de clubs. Supporters van de bezoekende ploegen mochten ook een seizoen gratis het uitvak van de Grolsch Veste in. Twente zou ook over het net afgelopen seizoen en de komende voetbaljaargang steeds bijna 500.000 euro betalen, maar na de degradatie naar de Jupiler League wil de club van die regeling af. De Tukkers hebben dat in een brief laten weten aan de eredivisieclubs. Volgens Twente is de compensatieregeling in 2016 onder grote druk tot stand gekomen en niet rechtsgeldig
Deze dus. Lekker handhaven en in 2019/2020 en 2020/2021 500.000 + 400.000 betalen. De wettelijke rente over 2018/2019 uitkeren zou ook wel gepast zijn als gebaar.
Maar jij kan vast uitleggen waarom dat opeens niet meer hoeft.
Ik kan overal wel argumenten voor verzinnen. Betekent niet dat ik er altijd zin in heb.
Mooi, we staan ook in DVK weer op de juiste plek.
Nu kan Ted ook weer aan het werk. 5 tot 10 spelers zullen mogen blijven; de rest zal vervangen moeten worden (niet eredivisie-waardig of worden weer opge?ist na huurperiode door clubs).
Ted heeft er in ieder geval dit keer ruim de tijd voor.
Wappert de Spaanse vlag volgend jaar weer fier boven de Grolsche Veste?