FC Twente nieuws

Atreides

Well-known member
Kunnen we niet wat Brusselse landbouw subsidie overmaken? Fc Twente heeft een paard in het logo en kunnen het vast beter gebruiken dan die Franse boeren.

erka

Well-known member
Nou, eerst maar weer eens terugbetalen aan de andere clubs he. Want dat kan nu makkelijk met al dat geleende geld dat er niet is.

Batigoal

Well-known member
Diepe buiging.

Ondanks alle strapatsen van Ome Joop en mijn haat tegen die man kunnen we toch moeilijk volhouden dat Twente niet leeft in de regio.

Volgens mij stelt niemand ter discussie of de club wel leeft of groot genoeg is, maar heeft men gewoon een hekel aan het gelieg en bedrieg waarmee ze ook na degradatie gewoon mee doorgegaan zijn.

Atreides

Well-known member
Volgens mij stelt niemand ter discussie of de club wel leeft of groot genoeg is

Ik lees nog wel eens dat de regio ook moet bijdragen.Al moet ik toegeven dat die geluiden niet van DVK komen.

, maar heeft men gewoon een hekel aan het gelieg en bedrieg waarmee ze ook na degradatie gewoon mee doorgegaan zijn.

Kun je dat concreter maken? Ik heb namelijk niet zo iets voorbij zien komen.

Dat geldt dat ze ten onrechte ontvangen hebben door dat gefraudeer.

Dat zal dan toch terug moeten naar de gemeente Enschede, talloze rijke suikeroompjes, sponsoren maar toch niet naar de clubs?

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente nieuws

Ze zijn een verplichting aangegaan richting de eredivisieclubs om de komende jaren compensatie te betalen voor het onterecht ontvangen van hoge TV-gelden. Door de degradatie is dat een jaartje bevroren. Nu kunnen ze weer fijn gaan betalen. Maar jij kan vast uitleggen waarom dat opeens niet meer hoeft.

Janssen

Well-known member
Ik word zo ontzettend moe van al die drogredenen in praatprogramma's waarom Twente in de Eredivisie zou horen. Groot stadion, grote achterban, maatschappelijke functie in de regio, of zelfs belangrijk voor het hele Nederlandse voetbal :eek:mg:

De Groene Scout

Well-known member
Mooi, we staan ook in DVK weer op de juiste plek.
Nu kan Ted ook weer aan het werk. 5 tot 10 spelers zullen mogen blijven; de rest zal vervangen moeten worden (niet eredivisie-waardig of worden weer opge?ist na huurperiode door clubs).
Ted heeft er in ieder geval dit keer ruim de tijd voor.

Bovenaan