FC Twente nieuws

Jacco

Well-known member
Dat is klein denken Pascallo. Daar doen ze bij Twente niet aan. De gemeente weer even lief aankijken en Ten Hag halen. Schulden zijn voor later zorg.

las op het Twente forum dat Twente Dolberg wil huren. Ideale club voor de Zweed om zijn zelfvertrouwen weer wat op te krikken.

De Groene Scout

Well-known member
Zo, nu kan Twente weer echt vooruit kijken.
Het hoogste niveau is weer bereikt en de trainer eruit; ik neem aan dat vak P betrokken wordt bij de sollicitatieprocedure voor de nieuwe trainer en het aantrekken van nieuwe spelers.:oops:

Batigoal

Well-known member
Nog een Spanjaard erbij: verdediger Julio Pleguezuelo komt over van Arsenal. Hij is 22 jaar en komt transfervrij.

De Groene Scout

Well-known member
Op basis van?

Op basis van de verhalen van Ted.
Verdediger die goede jeugdopleiding heeft gehad bij Arsenal en Barcelona. Hard is, maar ook kan voetballen. Met name dat laatste aspect was het grote manco bij Twente afgelopen seizoen. Ze hadden geen verdedigers met voetbal-inzicht / initiatief. Dit heeft hij wel volgens Ted. Ik vertrouw op Ted!!;)

Bernardo

Well-known member
Op basis van de verhalen van Ted.
Verdediger die goede jeugdopleiding heeft gehad bij Arsenal en Barcelona. Hard is, maar ook kan voetballen. Met name dat laatste aspect was het grote manco bij Twente afgelopen seizoen. Ze hadden geen verdedigers met voetbal-inzicht / initiatief. Dit heeft hij wel volgens Ted. Ik vertrouw op Ted!!;)

Dat zegt elke TD over zijn aankoop. Maar gefeliciteerd, nog een speler voor het vreemdelingenlegioen

Bovenaan