De Groene Scout
Well-known member
Gemeente Enschede schiet maar weer eens te hulp.
En zo hoort het; trots zijn op de club!!!:duim:
En zo hoort het; trots zijn op de club!!!:duim:
:duim:En zo hoort het; trots zijn op de club!!!:duim:
Kan FC Twente niet mooi met dierentuin Emmen fuseren? Kunnen Enschede en Emmen de krachten bundelen.
W??r gered met miljoenensteun, zelfs ten koste van sociale projecten in de provincie. ABN scheldt een bedrag met 7 nullen kwijt. Wat moet een Twentefan zich trots voelen over de naderende titel #sterf
Maar goed wel lekker bezuinigen op het sociaal domein. Wat kan jou het als gemeenteraad ook schelen.
W??r gered met miljoenensteun, zelfs ten koste van sociale projecten in de provincie. ABN scheldt een bedrag met 7 nullen kwijt.
Die Gemeentesteun snap ik wel aangezien er al een hoop geld in zit dat je anders niet meer terugkrijgt. Ik vraag me alleen altijd af waar het kantelpunt dan zit. Als dat er uberhaupt is.
Daarom is iedere steun gevaarlijk. Je hebt er al een miljoen inzitten en die ben je kwijt als je niet even die paar ton erbij stopt. Een miljoen is geen miljoen en zo gaan we vrolijk verder.
Die Gemeentesteun snap ik wel aangezien er al een hoop geld in zit dat je anders niet meer terugkrijgt. Ik vraag me alleen altijd af waar het kantelpunt dan zit. Als dat er uberhaupt is.
Dit. Eigenlijk moet je gewoon steeds eenmalige investeringen doen. Overigens is het nu niet zo dat de gemeente Twente nu extra geld kwijt is. Ze strepen een vordering door en veranderen wat vorderingen. Het kost op dit ogenblik de belastingbetaler virtueel niks (gebrek aan eigen vermogen van de gemeente zal dan wel weer gecompenseerd moeten worden, in die zin snap ik niet dat ze een deel van de vorderingen wegstrepen).
Dat is er vaak niet. Tenzij de verliezen groter zijn dan de reveunen. Maar dan moet je ook neven effecten meenemen (mogelijke afbraak stadion, geen locale voetbalclub meer dat soort zaken).