FC Twente Nieuws topic

de waan

Well-known member
Ik ben overigens wel benieuwd naar de onderbouwing van het intrekken van de licentie, omdat het er toch op leek dat op tijd aan de formele eisen was voldaan.
 

Jef400

Well-known member
Ik neem aan dat als Twente hier niet mee akkoord gaat en er komen geen rare idee?n uit het CSR kamp dat het einde oefening is?
 

Friesland

Well-known member
Een licentie intrekken om hem meteen weer terug te geven... Ik vind het apart.

Verder vreemd dat een licentiecommissie maar 2 straffen kan geven, een kleine geldboete of licentie intrekken. Daar moet ook wel wat gebeuren aan de regels lijkt me.

Er is volgende week een AVBV daarin wordt er onder andere gestemd om de optie "degradatie" als straf toe te voegen in het licentiereglement.
 

Mario

Well-known member
Verplichte degradatie naar de JL, dat heb ik nog niet eerder gezien. Bizar dat Cambuur wellicht in de ED kan blijven.
 

Jef400

Well-known member
Het zou fair zijn de nacompetitie vanaf de 2e ronde opnieuw te spelen met Cambuur ipv Willem II. Heb je een gelijk speelveld.
 

JMD

Well-known member
Het zou fair zijn de nacompetitie vanaf de 2e ronde opnieuw te spelen met Cambuur ipv Willem II. Heb je een gelijk speelveld.

Dat klopt dan ook niet, want dan zou Cambuur de plaats van De Graafschap moeten innemen en de Graafschap dan op de plek van Willem II.
 

JMD

Well-known member
Jan Gerritsen van Twente Verenigt: "Ik ben emotioneel en verbijsterd. Dit is geen handreiking van Knvb maar een zware straf"

Tsja, waarom zou de KNVB een handreiking moeten doen als je er een teringzooi van maakt? Dat je bezig bent de boel op te ruimen wil niet zeggen dat het wanbeleid van de jaren ervoor onbestraft kan blijven. En verder is de handreiking al gedaan, de licentie had ook ontmomen kunnen worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Heb weinig vertrouwen in de knvb op juridisch gebied. Die gaan hiermee vast een blauwtje lopen. Reglementair is dit vast niet de juiste uitvoering.
 

de waan

Well-known member
Het lijkt me niet re?el om van emotionele supporters op dit moment een nuchtere analyse te verwachten.
 

De Wolf

Well-known member
Het zou fair zijn de nacompetitie vanaf de 2e ronde opnieuw te spelen met Cambuur ipv Willem II. Heb je een gelijk speelveld.

Ik zou zeggen de verliezers van Willem II - NAC en De Graafschap - Go Ahead spelen volgende week vrijdag op neutraal terrein een wedstrijd wie de plek van Twente in neemt.
 
Bovenaan