JFK
Well-known member
Staat dat stadion al in de fik?
Ik ben er over een halfuurtje.
Staat dat stadion al in de fik?
Zou me niets verbazen als FC Twente volgende week een aantal nieuwe spelers presenteert waarmee ze al bezig waren.
Wat een onzin.
Want jij vind het prima dat zulke praktijken vrijwel ongestraft blijven?
In Spanje wordt de situatie langzamerhand ook beter wat achterstallige belastingen betreft. Hoe hoog en club zich in de schulden steekt zal me echt een rotzorg zijn. Zolang ze de lasten over de schulden maar kunnen dragen.Hij woont in Spanje; daar zijn dit soort praktijken wat normaler.
Žuti;169811 zei:Vertel...
Je kan ook overdreven reageren
Dat dus, ze krijgen toch ? 180.000,- boete, ik wordt altijd een beetje misselijk van lijkenpikkers die hopen op het overlijden van en club. Die toch eens normaal joh, wat heb jij ervan te lijden gehad, dat zei de boel bewondert hebben. Geef ze een straf en klaar, maar hopen, zoals velen hier, dat de club echt ten onder gaat, bah.
Hup Twente!
We vragen om een gepaste straf. Dat ze failliet zouden gaan is een verzinsel van een club die al jarenlang liegt en bedriegt.
En bovendien hadden ze een gezonder beleid moeten voeren als ze een degradatie niet kunnen overleven. Als ze sportief waren gedegradeerd, wat zomaar had gekund, dan hadden ze zich er ook mee moeten redden.
Ik begrijp dat we in dat geval ook coulance moeten tonen. FC Twente is wel de vierde club van Nederland. Bovendien hadden ze met de KNVB/licentiecommissie en straf van drie jaar geen Europees spelen. Dat duidt op het spelen om spek-en-bonen, dan kun je natuurlijk ook niet degraderen.
We vragen om een gepaste straf. Dat ze failliet zouden gaan is een verzinsel van een club die al jarenlang liegt en bedriegt.