FC Twente Nieuws topic

Bonehead

Well-known member
Ik sprak gisteren met mijn buurman die hartstochtelijk FCT supporter is. Net als bij mij heerste bij hem totale onbegrip. Uiteraard was hij opgelucht dat FCT in de Eredivisie blijft maar voor ?45000,- mag je de kluit belazeren. Dat is het risico dus wel waard. Natuurlijk heeft iedereen FCT het liefste in de Eredivisie en gunt niemand een club faillissement maar als dat gepaard gaat met valsspel dan moet daar tegenop getreden worden. En dat is geen boete van ?45000,-.

Nu is het kijken op welke voet FCT verder gaat. Ze zouden interesse hebben in Van den Berg. Die is transfervrij maar FCT zal dan wel een beter salaris moeten bieden dan andere ge?nteresseerden. Het zal mij benieuwen wat de toekomst brengen zal.
 

Batigoal

Well-known member
Lekker hypocriet trouwens van die sponsoren dat ze nog op dezelfde middag dat FC Twente erin blijft opeens wel met een grote cheque voor de camera binnen komen wandelen. Een verslaggever die vraagt aan de directeur van TONZON over dat zij de helft van de boete betalen en dus meehelpen de fraude deels op te lossen had daar geen antwoord op. Maar hij vond Twente zo'n mooie club om te sponsoren. Blijkbaar opeens een minder mooie club in de Eerste Divisie.
 

Bonehead

Well-known member
Ik denk dat de Beroepscommissie gezwicht is voor sentimenten. Al zouden ze dat natuurlijk nooit toegeven. Blufpoker heeft zich uitbetaald.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat de Beroepscommissie gezwicht is voor sentimenten. Al zouden ze dat natuurlijk nooit toegeven. Blufpoker heeft zich uitbetaald.
Dat denk ik ook ja.

We doen er wat flauw over, maar het is evident dat Twente iets voor de het betaald voetbal betekent.
 

JMD

Well-known member
Is dit nu allemaal 100% zeker? M.a.w.: er komen geen rechtzaken meer van wie dan ook en Twente speelt 100% zeker eredivisie komend jaar?
 

Bonehead

Well-known member
Het zou niet gezond zijn dat een club die om sportieve redenen gedegradeerd is via de rechtbank toch in de Eredivisie mag blijven. Wat betreft deze zaak en het geklungel van de KNVB zal het dus prima passen als De Graafschap naar de rechtbank zij hun gelijk halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente Nieuws topic

Ik denk dat de Beroepscommissie gezwicht is voor sentimenten. Al zouden ze dat natuurlijk nooit toegeven. Blufpoker heeft zich uitbetaald.

FC Twente heeft gelijk gekregen. Bepaalde prominenten uit het Westen hebben invloed gehad op deze uitspraak. Keje Molenaar kondigde de uitspraak al aan. Onno Jacobs had eerder nog niet vooraf een persconferentie aangekondigd, maar dit keer wel.
 

SanMark.

Well-known member
Wordt tijd dat FC Twente een schadeclaim indient bij alles en iedereen die een poging heeft gedaan de laatste maanden om de club kapot te maken.
Soort van 'smartengeld' zeg maar.

Wel van een paar miljoen want dit heeft de club niet goed gedaan. Sowieso lijkt me dat de KNVB wel 181K moet betalen.
 

Bonehead

Well-known member
FC Twente heeft gelijk gekregen. Bepaalde prominenten uit het Westen hebben invloed gehad op deze uitspraak. Keje Molenaar kondigde de uitspraak al aan. Onno Jacobs had eerder nog niet vooraf een persconferentie aangekondigd, maar dit keer wel.

Door sentimenten. Toen het programma bekend werd gemaakt met daarin FCT wist iedereen dat zij niet uit de Eredivisie werden gegooid. Waarom die Beroepscommissie nog dagen wachtte met hun uitspraak vraag ik mij af.

Het is de vraag hoe goed Molenaar was ingelicht uiteraard.
 

fr-keff

Active member
Hoe ziet de selectie er op dit moment eigenlijk uit? Volgens mij met het vertrek van de grote krachten zal FC Twente volgend seizoen zomaar op de normale manier naar de Jupiler League kunnen afzakken.
 
Bovenaan