FC Twente Nieuws topic

Jef400

Well-known member
H? guys. Hoe zat het nou precies met de maximale licentieovertredingen? Ik meen mij te herinneren dat het nu 4x zou zijn. Ze nog 3x zouden hebben dat ze het mochten doen en op die grond dan ook nog weg zouden moeten. Onverlet de waardeloze redernatie dat ze nu opeens niets onder de pet zouden hebben gehouden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zit Pierre in de studio en krijgt hij de kans nog even iets over Twente te zeggen, doet hij het niet.
Lafbek!!!

Ik vind het juist uiterst respectvol. Hij begrijpt wat voor jankballen die Tukkers zijn en houdt rekening ermee dat ze nul zelfkritiek hebben door het gebrek aan spiegels.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het kan ook zijn dat ze het volgende meetpunt niet halen en dan de stekker eruit trekken.

Op basis waarvan verwacht jij dat de KNVB ze niet op een of andere manier matst? Anders kunnen ze dat voor de rechter wel afdwingen. De afgelopen jaren zijn ze steeds gematst, dus ze mochten er op vertrouwen dat de KNVB hier tot lengte in jaren mee verder zou gaan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Haha, even mijn mailbox geopend. De inhaalslag qua seizoenskaarten is direct gestart:
Beste Marco,

Aan alle onzekerheid is eindelijk een einde gekomen: FC Twente speelt ook komend seizoen Eredivisie! Meer dan 9.000 supporters hebben aangegeven hun seizoenkaart te verlengen. Een mooi en krachtig signaal. Samen lopen we de achterstand in. Nu vooruit!

Komend seizoen kunnen we alle steun gebruiken. Ben jij er volgend seizoen ook bij in de Eredivisie? Wanneer je jezelf nu inschrijft voor een seizoenkaart krijg je voorrang op de vrije verkoop, direct na de verlengperiode. Je kan dan vanaf 30 juni jouw plek in het stadion uitzoeken. De vrije verkoop start 5 juli.

Schrijf dus nu in via fctwente.nl/ticketing/seizoenclubcard-2016-2017.

Indien je reeds een seizoenkaart hebt of je al hebt ingeschreven, dan kun je deze mail als niet verzonden beschouwen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente Nieuws topic

Echt supporters die achter de club staan in bange dagen. Eerste divisie was er teveel aan geweest.

Heb meer respect voor degene die hun seizoenskaart al hadden verlengt.

En maar pochen dat ze de vierde club van Nederland zijn en we ze zouden missen als ze niet meer zouden bestaan.

De power achter de Twentse economie, maar niet een degradatie kunnen overleven.
 
Bovenaan