FC Twente Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Naar eigen zeggen gaan ze failliet als ze hun zin niet krijgen, dus dat scheelt dan weer.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Gelukkig is het Nederlandse rechtssysteem wel iets effici?nter dan dat in Portugal (en ik spreek mede uit ervaring via mijn werk).
 

gevegt

Well-known member
Er is een aantal dagen geleden geheim overleg tussen beide partijen geweest. Aangezien er nog niets is gelekt, komt alles goed.
 

Forza AZ

Well-known member
Er is een aantal dagen geleden geheim overleg tussen beide partijen geweest. Aangezien er nog niets is gelekt, komt alles goed.
Dat "geheime overleg" was toch gewoon de zitting van de beroepscommissie. Dat was al lang gepland, alleen werd het gehouden op een niet bekend gemaakte lokatie.
 

de waan

Well-known member
Ik zit het hele internet af te speuren over wat dat dan wel niet zou moeten zijn, heft gevegt het gewoon daar over. :eek:mg:
 

De Wolf

Well-known member
Er is een onderzoek geweest naar of de straf terecht is. De meeste mensen vinden het te zwaar.

De grootste groep (naar verhouding) die het te licht vind zijn overigens de Ajacieden. De Feyenoorders zijn de grootste groep die het te zwaar vindt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente Nieuws topic

Wat een pussies allemaal. Wie hebben ze het ?berhaupt gevraagd? Twijfelachtige moraal hebben de meesten dan. Valsheid in geschrifte is geen kleinigheidje.
 

JMD

Well-known member
Vanmiddag om 14.00 uitslag van het kort geding dat Twente heeft aangespannen.

Zal mij benieuwen.
 

Cees

New member
Ik zit vandaag met een Twentesupporter op het werk. Hij is geen diehard, maar hij gaat wel redelijk vaak kijken. Die is best wel een beetje gespannen.
 
Bovenaan