fr-keff
Active member
Vanmiddag om 14.00 uitslag van het kort geding dat Twente heeft aangespannen.
Zal mij benieuwen.
Horen we dan vanmiddag al wat de toekomst van Twente betreft of kunnen ze nogmaals in beroep gaan?
Vanmiddag om 14.00 uitslag van het kort geding dat Twente heeft aangespannen.
Zal mij benieuwen.
Horen we dan vanmiddag al wat de toekomst van Twente betreft of kunnen ze nogmaals in beroep gaan?
Voor wat betreft de procedure bij de KNVB zal FC Twente vast nog naar het CAS kunnen.Beide partijen kunnen besluiten om verder te procederen en er een bodemprocedure van te maken. Zo'n procedure duurt lang, dus met name de KNVB zal dit niet gaan doen als ze ongelijk krijgen.
Het schijnt een onderzoek te zijn van een onderzoekbureau uit Enschede. Jacobs onarmt iig het onderzoek.
Voor wat betreft de procedure bij de KNVB zal FC Twente vast nog naar het CAS kunnen.
De onderzoeker was Gijs Jan Visser. Hij schrijft in zijn vrije tijd ook blogjes. Tot zover de geloofwaardigheid van het onderzoek:
https://gijsvisser81.wordpress.com/2016/05/18/degradatie-fc-twente-belachelijk/
Optyfen met dat kutvolk!HUP TWENTE!!!
Op Twitter, dus volkomen onbetrouwbaar, gaat dan het gerucht dat De Graafschap bericht heeft gehad dat ze sowieso in de Eredivisie blijven.
Op Twitter, dus volkomen onbetrouwbaar, gaat dan het gerucht dat De Graafschap bericht heeft gehad dat ze sowieso in de Eredivisie blijven.
Enige tweet die ik daarover tegenkom is van iemand met 4 volgers.