FC Emmen

erka

Well-known member
En ik ben wel voor FC Groningen maar maak me al een hele tijd niet meer druk over transferkeuzes. Ze doen maar wat.
 

Batigoal

Well-known member
Ook Lorenzo Burnet naar FC Emmen. Die zijn aardig aan het winkelen. Ik heb echter wel het idee dat het vooral kwantitatieve aanvullingen zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar lijkt het wel op. Burnet heeft nou ook geen bijzonder goed jaar bij Excelsior gehad.
 

Atreides

Well-known member
'Supertalent' FC Luzern op proef bij FC Emmen
VOETBAL - Filip Ugrinic is tot en met vrijdag op proef bij FC Emmen. De 20-jarige Servische Zwitser, die nog een seizoen onder contract staat bij FC Luzern, traint morgen voor het eerst mee.
Geschreven door
Niels Dijkhuizen Niels Dijkhuizen
De rechtsbenige centrale middenvelder geldt in Zwitserland als een supertalent, die maar niet doorbreekt bij zijn club en daarom hoopt op een nieuw avontuur in de eredivisie. Sinds 2016 speelde hij 52 competitieduels in de Super League, maar vooral in de laatste twee seizoenen als invaller.

'Interessante speler'
"Dat is ook wat mijn informatie is", laat Dick Lukkien weten. "Het heeft hem niet meegezeten de laatste jaren. Als hij speelde verloor Luzern en als hij op de bank begon pakte de club punten. Op basis van de beelden die we hebben gezien is hij desalniettemin een interessante speler en dus willen we hem graag aan het werk zien. Hij zal vanaf morgen meetrainen en ook een rol hebben in de wedstrijden die we donderdag en vrijdag gaan spelen."

Ugrinic is door FC Luzern, de nummer 5 van het afgelopen seizoen, tot en met de 30e juni vrijgegeven. De speler werd vanmiddag door teammanager Harm Hensens van Schiphol gehaald.

Jeugdinternational
Ugrinic is tienvoudig jeugdinternational voor Zwitserland. In al die duels was hij twee keer trefzeker

Toch weer een interessante - onbekende - speler waarvoor gescout is. Zou leuk zijn als het wat wordt.
 

Makanaky

Well-known member
Een supertalent van reeds 20 die het in Zwitserland niet kan redden zit denk ik wel een luchtje aan. Probeer 'm te huren mocht 'ie bevallen.
 

Unregistere

Well-known member
Miquel Nelom wordt inmiddels ook gelinkt aan FC Emmen, maar dat lijkt mij onlogisch als ze net Burnet hebben gehaald.
 

Atreides

Well-known member
Telgenkamp blijft nog een jaartje. Prima, betere tweede keeper zit er toch niet in
 
Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Tom Hiariej houdt conditie op peil bij FC Emmen: Zeer interessante speler
VOETBAL - Tom Hiariej houdt vanaf vandaag zijn conditie op peil bij FC Emmen. De geboren Winschoter speelt ook een rol in de twee oefenduels die de Drentse club morgen en overmorgen speelt.
Geschreven door
Niels Dijkhuizen Niels Dijkhuizen
Dat zou erop kunnen duiden dat Emmen niet alleen graag meewerkt aan het verzoek van de geroutineerde middenvelder, maar dat er misschien ook wel meer in het vat zit. "Ik ga daar niet over, maar ik vind Tom een zeer interessante speler", aldus trainer Dick Lukkien.

Hiariej speelde in het seizoen 2012/2013 ook al 12 duels voor FC Emmen als huurling van FC Groningen, waar hij van 2007 tot 2017 onder contract stond. In al die seizoenen speelde de bijna 31 jarige Groninger 165 duels voor FC Groningen.

In 2017 verruilde hij het noorden (in 2016/2017 werd hij verhuurd aan Cambuur) voor een avontuur in Australi?. waar hij ging spelen voor Central Coast Mariniers.
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/149154/Tom-Hiariej-houdt-conditie-op-peil-bij-FC-Emmen-Zeer-interessante-speler

Niet zo'n heel duidelijk beeld van Hiariej maar gezien aantal duels voor Fc Groningen lijkt me het een prima speler voor Fc Emmen. Zonder contract, wederom met de Lukkien connectie, inzetbaar op meerdere posities en Noordeling.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Supertalenten gaan niet naar Emmen.
Maar goed, in deze fase is iedere aankoop en toptalent of potenti?le Messi.
 
Bovenaan