FC Emmen

Atreides

Well-known member
De flamboyante en uitgesproken Gigi Becali uiteraard!

Gracie!

Even op google gekeken en het ziet er er echt overal uit of meneer zo uit een een Italiaanse maffia film komt.
becali_8_48e53770839c0.jpg

Atreides

Well-known member
broer van keeper Kjell Scherpen van FC Emmen overleden

Gisteren om 15:22 Gisteren om 21:24 Sport

FC Emmen-keeper Kjell Scherpen gaat voor de bal tijdens de wedstrijd tegen Willem II. Foto: ANP Pro Shots

De broer van doelman Kjell Scherpen van FC Emmen is dinsdagochtend overleden. Dat heeft de club bekendgemaakt.

De 20-jarige Jorg lag ruim een maand in coma na een hartstilstand.

FC Emmen laat in een bericht weten de naaste familie enorm veel sterkte te wensen bij dit tragische verlies.

Kjell Scherpen bleef bij Emmen onder de lat staan tijdens de zware periode. Hij zei eerder dat hij onder de lat even bevrijd is van de grote zorgen om zijn broer. Kjell kreeg enorm veel steunbetuigingen toen bekend werd dat zijn broer in coma lag. ,,Die komt echt van alle kanten.''
https://www.dvhn.nl/sport/Broer-van-keeper-Kjell-Scherpen-van-FC-Emmen-overleden-24192004.html

Treurig nieuws. Hopen dat Kjell hier goed mee om kan gaan. Lijkt er overigens wel op dat de familie Scherpen na een maand de hoop heeft opgegeven en de stekker eruit heeft getrokken.

Janssen

Well-known member
Dat is wel heel triest ja. Ik las dat hij chronisch Lyme had wat op den duur blijkbaar funest kan zijn voor je bloedvaten. Nooit geweten.

Max

Administrator
Forumleiding
Het viel mij gisteren op dat Robbert de Vos bij FC Emmen onder contract staat. Iets wat trage middenvelder, maar ik vond het in de Feyenoord jeugd wel een aardig middenveldertje. Hoe doet hij het Atreides?

Unregistere

Well-known member
Volgens mij speelt die zo goed als nooit. Zou me niks verbazen als hij straks bij Barendrecht of Excelsior Maassluis opduikt. Voor de tweede of derde divisie zou het een prima speler zijn in elk geval.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zag dat zijn voormalig ploeggenoot Gilberto da Silva al op dat niveau is beland.

Atreides

Well-known member
Het viel mij gisteren op dat Robbert de Vos bij FC Emmen onder contract staat. Iets wat trage middenvelder, maar ik vond het in de Feyenoord jeugd wel een aardig middenveldertje. Hoe doet hij het Atreides?

Ik moest even denken wie het ook al weer is. Maar goed er lopen dus twee gasten rond die Bos heten en ??n Vos. Spelen allemaal vrij weinig. Volgens transfermarkt zit hij dit jaar op 34 minuten in de eredivisie. Dus die mag heel blij zijn als hij nog een contactje krijgt.

Is mij verder niet in positieve of negatieve zin opgevallen, maar als je bij Emmen in de selectie mee kan zal het ongetwijfeld een prima amateur zijn zoals Unregistere aangeeft.

Exact 33 minuten gespeeld. .

34 zelfs, die wedstrijd tegen de amateurs niet meegerekend. :eek:mg:

Daar kan zelfs de Artiedes geen chocola van maken

Prima samenvatting.

Bovenaan