FC Emmen

Unregistere

Well-known member
Klinkt niet best. Maar goed, hij hoeft ze alleen maar voor de pot te gooien en dan doet Kolargol de rest!
 

Atreides

Well-known member
Precies, allemaal supertalenten

Dat de term al een tijdje aan inflatie onderhevig is mag zeker voor jou geen nieuws zijn. Verder is een talent niks anders dan een aangeboren aanleg dat het misschien ooit iets gaat worden, maar dat of het wat gaat worden vooral nog moet blijken.

Dat ik iets wat kritisch ben op dit 'supertalent' had je ook wel uit de tekst kunnen halen.
Supertalent (of toch in elk geval voor Zwitserse begrippen) in de knip.

daarom gaan ze ook naar clubs als NAC, Emmen of Fortuna.

Je zag dat zelfs gewezen supertalenten het bij Willem II niet redden. Daarna hebben we niks meer gehoord van Frenkie en van van Dijk. Niet dat deze knul half zo goed is, maar toch.
 

Makanaky

Well-known member
Zwitserland heeft gerennomeerde jeugdteams de laatste jaren. De onder-17 werd zelfs Wereldkampioen in 2009.

Maarja, Maceo Rigters werd ook Europees kampioen.
 

Atreides

Well-known member
Van het NL-XI van datzelfde jaar toch algauw 16 op 21.

Dat vind ik persoonlijk heel erg weinig. Van de beste 21 spelers uit een heel land met een uitzonderlijke goede lichting vallen klaarblijk dus zelfs 5 af om uberhaubt profvoetbal te spelen. Terwijl er toch al rap 18* 23+ 20*20 plekjes te vergeven zijn. Bij een leeftijdscategorie van 2 jaar is de vervangingsrate dan in deze uitzonderlijke selectie slechts 8 per jaar. Met een instroom van op 8 spelers op 818 beschikbare plaatsen valt me dat niet mee.
 

Atreides

Well-known member
Bijl heeft zijn arbitragezaak ingetrokken en een nieuw langer lopend contract getekend bij fc Emmen.

FC Emmen heeft Leon Sopić aangetrokken om de verdediging te versterken.
De 18-jarige Kroaat komt over van NK Rudes. Hij tekent voor twee seizoenen met de optie voor een derde jaar.

Behalve centraal achterin kan de 1.93 meter lange Kroaat ook op het middenveld uit de voeten. Volgens FC Emmen wordt Sopić in eigen land gezien als een talentvolle verdediger die sterk aan de bal is.

Sopić is naar eigen zeggen bekend met de eredivisie. "Ik ken de Nederlandse competitie en FC Emmen kwam met een goed verhaal. Ik hoefde niet lang na te denken toen ze benaderden en ik kijk ontzettend uit naar dit nieuwe avontuur."

De komst van Leon Sopić is voor FC Emmen niet het enige transfernieuws van vandaag. Eerder vandaag werd bekend dat Glenn Bijl voor de Drentse eredivisionist blijft spelen. Een mogelijk vertrek naar FC Groningen ketste af nadat Bijl een verbeterd contract tekende in Emmen.
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/149571/FC-Emmen-haalt-lange-Kroaat-voor-verdediging

Niet spelen bij een tweedeklasser.... Enfin rest van het verhaaltje klinkt wel goed en bovendien een lange speler die op meerdere posities uit de voeten kan.
 

Unregistere

Well-known member
Goede bekende van de Kroatische boulevardpers, heb ik zojuist vernomen. Had veel dates met vrouwelijke sopić.
 

Atreides

Well-known member
:eek:mg:


De derde doelman is ook bekend:

dvhn.nl zei:
Doelman Stefan van der Lei terug onder de lat bij FC Emmen

19 minuten geleden Wouter Bessels Emmen

Stefan van der Lei kwam al in het seizoen 2014-2015 uit voor FC Emmen. Foto: FC Emmen

Direct dit artikel delen:

Stefan van der Lei keert terug bij FC Emmen. De 26-jarige doelman heeft een contract getekend voor een seizoen.

Van der Lei trainde al sinds februari 2019 mee met de selectie. Hij droeg in de eerste seizoenshelft van het seizoen 2014-2015 al eerder het shirt van FC Emmen, toen hij werd gehuurd van FC Groningen, de club die hem in de jeugd oppikte bij VV Helpman. Via Willem II kwam hij in Zweden bij Dalkurd FF terecht, waar zijn contract op 31 december 2018 afliep.
Wie van de vier?

De doelman gaat de strijd aan met Matthias Hamrol, Dennis Telgenkamp en Robin Jalving voor de plek onder de lat bij het eerste elftal. ,,Ik heb het afgelopen half jaar met veel enthousiasme getraind met de selectie", zegt Van der Lei. “Nu is het zover dat ik een contract heb kunnen tekenen en ik hoop dat ik de club dit seizoen kan helpen om opnieuw handhaving veilig te stellen.
 
Bovenaan