FC Emmen

De Groene Scout

Well-known member
Emmen shopt vrolijk verder in de winter. Nu komt Didier la Torre erbij. 18 jarige middenvelder uit Peru. Hij tekent voor 3,5 jaar.
Na Jari Vlak, Jean Pierre Rhyner, Elias Frei en Kerim Frei de 5e winteraankoop. Als het nu niet goed komt.....
 

Atreides

Well-known member
Emmen shopt vrolijk verder in de winter. Nu komt Didier la Torre erbij. 18 jarige middenvelder uit Peru. Hij tekent voor 3,5 jaar.
Na Jari Vlak, Jean Pierre Rhyner, Elias Frei en Kerim Frei de 5e winteraankoop. Als het nu niet goed komt.....

Zonder fatsoenlijke centrumspits kunnen we het allemaal niet serieus nemen.
 

Abubakari

Well-known member
Een blik onbekende paniekaankopen opentrekken, de reflex van elke club in nood. Kost veel geld, levert vaak niks op.
 

Atreides

Well-known member

Ik begrijp dat jij mijn sportieve oordeel over een noodzakelijke centrumspits en mijn mening over het financiële beleid van Lubbers door elkaar heen haalt?


Een blik onbekende paniekaankopen opentrekken, de reflex van elke club in nood. Kost veel geld, levert vaak niks op.

Karim Frei kun je moeilijk onbekend noemen. Is Emmen bovendien al meer dan een jaar mee bezig. De La Torre zijn ze ook al maanden mee bezig. Vlak is gehaald als vervanger van Chacon. Heb je nog die verdediger die gehaald is waarvan iedereen die fc Emmen de laatste maanden heeft zien verdedigen toch ook niet heel veel vraagtekens bij zou mogen zetten. Terwijl het broertje van Karim Frei waarschijnlijk een klein contractje heeft en waarschijnlijk gehaald is om een grote naam als Karim Frei te kunnen strikken.

Verder bijzonder dat je nu de voormalig 'meesterscout' van Fc Groningen al weer gaat afserveren als paniekscout.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Op zich wel goed dat Emmen duidelijk probeert een relatief onontgonnen markt (Peru) aan te boren. Het is alleen vrij kostbaar voor een Nederlandse ploeg vanwege de niet-EU-salarissen om dat vol te houden. Ze hadden daarom het beste Peña op de gunstigste tijd, afgelopen zomer, moeten verkopen om dat rendabel te houden. Maar dat is nu makkelijk praten.
 
Bovenaan