SanMark.
Well-known member
Nou ...................... als het mijn beroep was geweest had ik weinig te eten gehad. 2019 tot circa half 2020 was aardig negatief.Kunnen ze beter SanMark. aanstellen. Het schijnt dat hij er alleen maar rijk van wordt.
Nou ...................... als het mijn beroep was geweest had ik weinig te eten gehad. 2019 tot circa half 2020 was aardig negatief.Kunnen ze beter SanMark. aanstellen. Het schijnt dat hij er alleen maar rijk van wordt.
Dus nu weer positief.Nou ...................... als het mijn beroep was geweest had ik weinig te eten gehad. 2019 tot circa half 2020 was aardig negatief.
Mwoah break even misschien een klein plusje.Dus nu weer positief.
Kun je Emmen ook wel helpen.
En dan meteen een nieuwe keuken. Beter inverteer je dat in Emmen.Mwoah break even misschien een klein plusje.
Emmen shopt vrolijk verder in de winter. Nu komt Didier la Torre erbij. 18 jarige middenvelder uit Peru. Hij tekent voor 3,5 jaar.
Na Jari Vlak, Jean Pierre Rhyner, Elias Frei en Kerim Frei de 5e winteraankoop. Als het nu niet goed komt.....
Zonder fatsoenlijke centrumspits kunnen we het allemaal niet serieus nemen.
Ronald Lubbers is inderdaad iemand die daar totaal geen rekening mee zou houden, of wacht....
Wat een treurig vreemdelingenlegioen. Op eenzelfde niveau als Fortuna haast.
Een blik onbekende paniekaankopen opentrekken, de reflex van elke club in nood. Kost veel geld, levert vaak niks op.
Ze zijn maar een klein beetje in paniek he? Wat een aankopen zeg.
Dus jij denkt dat ze zich met twee vingers in de neus handhaven?Het lijkt inderdaad een beetje op Fortuna van vorig jaar.
Stapt over naar de TitanicAnco Jansen verlaat het schip.