Was paar jaar geleden een goeie en getalenteerde doelman. Geen idee waar het is misgelopen, maar dit zou best eens een goeie aanwinst voor Emmen kunnen zijn. Vorig jaar haalden ze ook al die Zweedse keeper. De twijfels over Telgenkamp blijven zo te zien.
Van Rhijn wilde 1 jaar spelen en daarna naar het buitenland. Ik vond hem heel erg tegenvallen. Ik miste de drive om er echt iets van te maken. Voetballend prima, maar defensief zoveel steken laten vallen. Grote domper.
Van Rhijn wilde 1 jaar spelen en daarna naar het buitenland. Ik vond hem heel erg tegenvallen. Ik miste de drive om er echt iets van te maken. Voetballend prima, maar defensief zoveel steken laten vallen. Grote domper.
Daar is toch ook wel iets misgegaan bij Van Rhijn. Niks ten nadele van Emmen natuurlijk, maar die speelde een jaar of 6 terug vast in Ajax 1.
De Colombiaanse topclub Atletico Nacional is geïnteresseerd in Michael Chacón, die geboren is in Colombia. Zou een mooie stap zijn voor de middenvelder!
Frei komt weer naar Drenthe, die speelde vorig jaar erg goed. En verder een Zwitserse Peruviaan Rhyner, een centrumverdediger. Daarnaast haalt Emmen mogelijk nog een aanvaller uit Peru. Zou het voldoende zijn om degradatie te ontlopen? De laatste weken spelen ze wel heel slecht.
Maar degradeer je als nog , ben je zo goed als failliet.Het mag wat kosten. Maar degradatie kost veel meer.
Het mag wat kosten. Maar degradatie kost veel meer.
Maar degradeer je als nog , ben je zo goed als failliet.
Denken ze bij Emmen dat dit een spel poker is ofzo?? Het lijkt wel of ze all-in gaan.Frei komt weer naar Drenthe, die speelde vorig jaar erg goed. En verder een Zwitserse Peruviaan Rhyner, een centrumverdediger. Daarnaast haalt Emmen mogelijk nog een aanvaller uit Peru. Zou het voldoende zijn om degradatie te ontlopen? De laatste weken spelen ze wel heel slecht.
Kunnen ze beter SanMark. aanstellen. Het schijnt dat hij er alleen maar rijk van wordt.Denken ze bij Emmen dat dit een spel poker is ofzo?? Het lijkt wel of ze all-in gaan.