FC Dordrecht

Unregistere

Well-known member
Allebei definitief binnen:

fabian-5-526x430.png


Fabian de Abreu. 21 jaar, linksbenige Braziliaanse centrumverdediger, ook in het bezit van een Spaans paspoort. Tekende tot medio 2020, met een optie op nog een jaar. Er is een link met Feyenoord, want hij speelde tegen die club zijn eerste wedstrijd in het shirt van Dordt tijdens zijn proefperiode.

pedro-2-581x430.png


Pedro Marques, 21 jaar, Portugese spits. Wordt gehuurd van Sporting Portugal. Er is een link met Feyenoord, want de goudvis van zijn zusje heet Loekie.
 

Joost

Well-known member
Ze zijn wel druk bij Dordrecht. Ik heb al tig mailtjes ontvangen en werd vandaag zelfs gebeld door een speler of ik een seizoenkaart wilde kopen.
 

Unregistere

Well-known member
Was het wel een vriendelijke speler?

Wel geinig, maar hoe komen ze bij jou uit dan? Zal toch niet zo 'out of the blue' zijn?
 

Joost

Well-known member
Nee ik heb ooit een kaartje gekocht via hun webshop.

Naast Dordrecht heb ik zeker van 10 clubs het verzoek gekregen om een seizoenkaart te kopen. Zulte Waregem is meestal erg volhardend. Die sturen ieder jaar een brochure.
 

Unregistere

Well-known member
Ah, vandaar. Goed verhaal in elk geval!

Dordt haalt er nog een speler bij overigens. Aanvallende middenvelder Savvas Mourgos wordt opnieuw gehuurd van Norwich City.
 

Unregistere

Well-known member
Leuk verzonnen Bati, maar dat is onjuist.

Mourgos komt van Norwich City. Bijgenaamd 'de Kanaries'. En op de Goudsesingel in Rotterdam zit De Gele Kanarie. Een horecagelegenheid die veel Feyenoorders van een hapje en een drankje voorziet!

Oh, en @de Atreides: fan is een groot woord. Dichtstbijzijnde profclub, dus daarom volg ik ze wel met meer dan gemiddelde interesse.
 

Unregistere

Well-known member
Afgaande op gisteravond gaat FC Dordrecht geen al te hoopgevend seizoen tegemoet. Moet gezegd dat spits Pedro Marques ontbrak, maar achter hem hebben ze dan ook niet echt veel opties. Een veredeld jeugdteam, zo kwam het op mij over. Trainer Braga was nog best positief, maar dat hij aangaf dat alle Feyenoord-huurlingen en eventuele Norwich City-huurlingen van harte welkom zijn, is denk ik veelzeggend.

Enige voordeel kan zijn dat er wel meer clubs in de KKD spelen waarover je waarschijnlijk hetzelfde kunt zeggen.

Wel leuk dat het best druk was en dat er een heuse fietscombi uit Dordrecht was gekomen. En opvallend genoeg - of juist niet - stonden er bij ASWH meer Dordtenaren op het veld dan bij de plaatselijke FC.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Topamusement op de open middag bij FC Dordrecht:

EBDdJW-XYAAm4kB.jpg:large


En nog gewonnen van Norwich City onder 23 ook, met een goede rol voor de Portugese goalgetter.
 
Bovenaan