Unregistere
Well-known member
Feyenoord stalt Jari Schuurman van Klaveren (21) bij FC Dordrecht. De Gorcumer wordt eerst gehuurd, maar het is wel de bedoeling dat hij vervolgens een langjarig contract in Dordrecht tekent.
Daar ging men vroeger wel van uit dat hij minimaal het niveau van Van de Beek zou kunnen bijbenen.
Ja inderdaad. Schuurman was h?t talent om op te letten. Nu toch 'al' 21 jaar en nog weinig gespeeld op profniveau. Enig idee waarom hij niet is doorgebroken?
Blessures, wat aan de lichte kant, weinig blessures op het middenveld bij het eerste en een trainer die niet snel talent de kans geeft. Jaartje Willem II onder Van de Looi lijkt mij een slechte keuze. NEC is hij ook weer geblesseerd geweest.
Ik denk dat net als zijn generatiegenoten zijn ontwikkeling in de A1 grotendeels tot stilstand is gekomen. Dat is al jaren een probleem. Daarom hebben ze Cor Adriaanse doorgeschoven. Verder een Jong Feyenoord die twintig spek-en-bonen potjes in een jaar afwerkt. Waarin ook veel mislukte aankopen speeltijd moeten krijgen.
Zonde hoor. Ook al heb ik een gezonde afkeer van Feyenoord, ik vind het toch te waarderen als ze wat meer eigen jeugd laten spelen. Dat team met De Vrij en Martins Indi enzo vond ik een leukere rivaal dan tegenwoordig.
Hoe gaat het eigenlijk met die Slabbenkoorn? Dat was geloof ik een van de grootste talenten van Europa als we de verhalen moesten geloven.
Ben wel benieuwd wat Zwarts kan. Staat te boek als talent.
Maar Schuurman van Klaveren is toch een permanente overstap? In principe speelt de samenwerking daar geen grote rol.