FC Dordrecht

Unregistere

Well-known member
Feyenoord stalt Jari Schuurman van Klaveren (21) bij FC Dordrecht. De Gorcumer wordt eerst gehuurd, maar het is wel de bedoeling dat hij vervolgens een langjarig contract in Dordrecht tekent.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar ging men vroeger wel van uit dat hij minimaal het niveau van Van de Beek zou kunnen bijbenen.
 

Batigoal

Well-known member
Daar ging men vroeger wel van uit dat hij minimaal het niveau van Van de Beek zou kunnen bijbenen.

Ja inderdaad. Schuurman was h?t talent om op te letten. Nu toch 'al' 21 jaar en nog weinig gespeeld op profniveau. Enig idee waarom hij niet is doorgebroken?
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Dordrecht

Ja inderdaad. Schuurman was h?t talent om op te letten. Nu toch 'al' 21 jaar en nog weinig gespeeld op profniveau. Enig idee waarom hij niet is doorgebroken?

Blessures, wat aan de lichte kant, weinig blessures op het middenveld bij het eerste en een trainer die niet snel talent de kans geeft. Jaartje Willem II onder Van de Looi lijkt mij een slechte keuze. NEC is hij ook weer geblesseerd geweest.

Ik denk dat net als zijn generatiegenoten zijn ontwikkeling in de A1 grotendeels tot stilstand is gekomen. Dat is al jaren een probleem. Daarom hebben ze Cor Adriaanse doorgeschoven. Verder een Jong Feyenoord die twintig spek-en-bonen potjes in een jaar afwerkt. Waarin ook veel mislukte aankopen speeltijd moeten krijgen.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Blessures, wat aan de lichte kant, weinig blessures op het middenveld bij het eerste en een trainer die niet snel talent de kans geeft. Jaartje Willem II onder Van de Looi lijkt mij een slechte keuze. NEC is hij ook weer geblesseerd geweest.

Ik denk dat net als zijn generatiegenoten zijn ontwikkeling in de A1 grotendeels tot stilstand is gekomen. Dat is al jaren een probleem. Daarom hebben ze Cor Adriaanse doorgeschoven. Verder een Jong Feyenoord die twintig spek-en-bonen potjes in een jaar afwerkt. Waarin ook veel mislukte aankopen speeltijd moeten krijgen.

Zonde hoor. Ook al heb ik een gezonde afkeer van Feyenoord, ik vind het toch te waarderen als ze wat meer eigen jeugd laten spelen. Dat team met De Vrij en Martins Indi enzo vond ik een leukere rivaal dan tegenwoordig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Dordrecht

Zonde hoor. Ook al heb ik een gezonde afkeer van Feyenoord, ik vind het toch te waarderen als ze wat meer eigen jeugd laten spelen. Dat team met De Vrij en Martins Indi enzo vond ik een leukere rivaal dan tegenwoordig.

Daar verloren jullie ook niet met 6-2 van... ;-)

Zonder dollen, ik hoop dat Feyenoord ook weer meer richting eigen jeugd gaat kijken. De aankopen vallen meestal toch tegen. Kun je beter wat meer eigen jeugd gebruiken en de besparing gebruiken om zekerheidjes te halen.
 

Maasveld

Well-known member
Hoe gaat het eigenlijk met die Slabbenkoorn? Dat was geloof ik een van de grootste talenten van Europa als we de verhalen moesten geloven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe gaat het eigenlijk met die Slabbenkoorn? Dat was geloof ik een van de grootste talenten van Europa als we de verhalen moesten geloven.

Ook zoiets ja. Tot de B1 het supertalent van de opleiding. Ook weer extra vroeg naar de A1 doorgeschoven. Daar linksbuiten moeten spelen, omdat Karsdorp al op tien speelde. Daar was hij te traag voor en na verloop van tijd kwam hij zelfs een lantaarnpaal niet meer voorbij. Zal nu wel gestopt zijn. Je hebt zo?n aflevering van Hard Gras over de gouden lichting. Verdonk is daarvan de enige die op dit moment in de eredivisie speelt volgens mij.
 

Unregistere

Well-known member
Marlon Slabbekoorn speelt bij FC Den Bosch. Voornamelijk bij de beloften.

FC Dordrecht krijgt ook spits Jo?l Zwarts er nog bij van Feyenoord. Gaat hard dus. Waren de supporters al bang voor. Al is Zwarts beter dan huidig spits en sponsorspeler Schalekamp.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ben wel benieuwd wat Zwarts kan. Staat te boek als talent.

Volgens mij weinig bijzonders. Wel eentje die het in het profvoetbal kan halen.

Hoe zou het met Tour? zijn? Vorige voorbereiding nog regelmatig meegedaan en daarna nooit meer bij de selectie gezeten.
 

Unregistere

Well-known member
Voor de KKD is Zwarts denk ik wel een aardige spits, daarboven is afwachten.

Tour? lummelt ook wat aan in Jong Feyenoord. Zou in principe ook wel bij Dordt gedumpt kunnen worden, maar dat ziet hij misschien zelf een beetje als gezichtsverlies.
 

Unregistere

Well-known member
Maar dat zal dan pas volgend seizoen zijn, want behalve Summerville, Schuurman van Klaveren en Zwarts stappen er deze periode geen spelers meer over naar Dordt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar Schuurman van Klaveren is toch een permanente overstap? In principe speelt de samenwerking daar geen grote rol.
 

Unregistere

Well-known member
Maar Schuurman van Klaveren is toch een permanente overstap? In principe speelt de samenwerking daar geen grote rol.

Da's ook weer zo, al wordt hij officieel tot aan de zomer gehuurd. Maar daarna inderdaad een driejarig contract in Dordt. Voorlopig, het blijft Dordt, kan ook zo zijn dat hij straks weer weg is.
 

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht gaat na dit seizoen niet verder met aanvoerder Antonio Stankov, doelman Bryan Janssen en verdediger Maarten Peijnenburg. Stankov wil zelf zijn aflopende contract niet verlengen, de club heeft Janssen laten weten ondanks een optie te mogen vertrekken en Peijnenburg lijkt het slachtoffer van de samenwerkingsverbanden met Norwich City en Feyenoord. Eventueel klopt de club later alsnog bij hem aan. Ook de van een blessure herstellende spits Terence Groothusen krijgt geen nieuw contract.
 

Unregistere

Well-known member
Volgend seizoen een Feyenoord-huurling onder de lat. Ram?n ten Hove, de 21-jarige keeper, wordt een jaartje aan de Krommedijk gestald.
 
Bovenaan