FC Dordrecht

Unregistere

Well-known member
Ja, begin van het einde van FC Dordrecht in het betaalde voetbal denk ik. Een hoogst merkwaardige kunstgreep, die volledig indruist tegen het beleidsplan dat Drijver eerder zo trots presenteerde. Supporters zijn er ook totaal niet blij mee. Maar dat is voor directeur De Zeeuw 'sentiment waar hij niks mee kan'.

Ze verwachten met de huurlingen volgend jaar mee te draaien in het linkerrijtje.
 

Hankie

Well-known member
Ja, begin van het einde van FC Dordrecht in het betaalde voetbal denk ik. Een hoogst merkwaardige kunstgreep, die volledig indruist tegen het beleidsplan dat Drijver eerder zo trots presenteerde. Supporters zijn er ook totaal niet blij mee. Maar dat is voor directeur De Zeeuw 'sentiment waar hij niks mee kan'.

Ze verwachten met de huurlingen volgend jaar mee te draaien in het linkerrijtje.

Of ze gaan falliet, Feyenoord koopt de licentie en gaan :jerry:
 

Atreides

Well-known member
Ja, begin van het einde van FC Dordrecht in het betaalde voetbal denk ik. Een hoogst merkwaardige kunstgreep, die volledig indruist tegen het beleidsplan dat Drijver eerder zo trots presenteerde. Supporters zijn er ook totaal niet blij mee. Maar dat is voor directeur De Zeeuw 'sentiment waar hij niks mee kan'.

Ze verwachten met de huurlingen volgend jaar mee te draaien in het linkerrijtje.

Waarom? Op papier lijkt het me een logische stap voor beiden. Dordrecht is toch een beetje een soort zelfstandig voorstad van Rotterdam.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom? Op papier lijkt het me een logische stap voor beiden. Dordrecht is toch een beetje een soort zelfstandig voorstad van Rotterdam.
Supporters zijn nooit blij als hun club een satellietclub van een topclub wordt en de helft van het elftal wordt gevormd door huurlingen van die topclub. Zelfs niet als in dit geval FC Dordrecht zelf niet aan fatsoenlijke spelers kan komen.
 

Unregistere

Well-known member
Precies, dat is het voornaamste bezwaar van de supporters. Raken hun eigen club op die manier min of meer kwijt.

DxCMidWW0AEXgM5.jpg
 

Atreides

Well-known member
Supporters zijn nooit blij als hun club een satellietclub van een topclub wordt en de helft van het elftal wordt gevormd door huurlingen van die topclub. Zelfs niet als in dit geval FC Dordrecht zelf niet aan fatsoenlijke spelers kan komen.

Dat lijkt de enige logische verklaring. Terwijl het mij sportief een goede zaak lijkt. Is van je eerste zestien met 5/16 <32% van Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die vijf spelers worden wel geacht speeltijd te krijgen, dus dan is de verhouding 5/11.
 

Unregistere

Well-known member
En het houdt niet op, nee, niet vanzelf: ook assistent-trainer Scott Calderwood heeft zijn doorlopende contract per direct laten ontbinden en is weg bij Dordt!
 

Unregistere

Well-known member
Die Braga heeft wel humor. Wisselt hij eerst zijn keepers, waardoor de keeperstrainer en de assistent-trainer in de loop van de week boos hun contract inleveren, zet hij vandaag ineens de vaste man van voor de winterstop weer onder de lat. Janssen dus op doel, Stoskovic wissel. Maar de kans is groot dat hij per wedstrijd een keuze gaat maken, dus dan krijg je weer de tombola die eerder al eens heel slecht is bevallen in Dordt met Fij en Wolters....
 

Unregistere

Well-known member
Zegt ook niets, want Stankov is dit seizoen zo ongeveer de slechtste man die ze hebben. Schiet de ene na de andere bal in zijn eigen doel.
 
Bovenaan