Ja, begin van het einde van FC Dordrecht in het betaalde voetbal denk ik. Een hoogst merkwaardige kunstgreep, die volledig indruist tegen het beleidsplan dat Drijver eerder zo trots presenteerde. Supporters zijn er ook totaal niet blij mee. Maar dat is voor directeur De Zeeuw 'sentiment waar hij niks mee kan'.
Ze verwachten met de huurlingen volgend jaar mee te draaien in het linkerrijtje.
Of ze gaan falliet, Feyenoord koopt de licentie en gaan :jerry:
Ja, begin van het einde van FC Dordrecht in het betaalde voetbal denk ik. Een hoogst merkwaardige kunstgreep, die volledig indruist tegen het beleidsplan dat Drijver eerder zo trots presenteerde. Supporters zijn er ook totaal niet blij mee. Maar dat is voor directeur De Zeeuw 'sentiment waar hij niks mee kan'.
Ze verwachten met de huurlingen volgend jaar mee te draaien in het linkerrijtje.
Heel jong meisje, zwammy. En ze kampt met gezondheidsproblemen, vandaar dat hij haar noemt in zijn bericht.
Enige verdere duiding over zijn conflict met Braga: https://www.ad.nl/dordrecht/hoegee-...om-met-deze-trainer-samen-te-werken~ab254d22/
Supporters zijn nooit blij als hun club een satellietclub van een topclub wordt en de helft van het elftal wordt gevormd door huurlingen van die topclub. Zelfs niet als in dit geval FC Dordrecht zelf niet aan fatsoenlijke spelers kan komen.Waarom? Op papier lijkt het me een logische stap voor beiden. Dordrecht is toch een beetje een soort zelfstandig voorstad van Rotterdam.
Supporters zijn nooit blij als hun club een satellietclub van een topclub wordt en de helft van het elftal wordt gevormd door huurlingen van die topclub. Zelfs niet als in dit geval FC Dordrecht zelf niet aan fatsoenlijke spelers kan komen.
Zegt ook niets, want Stankov is dit seizoen zo ongeveer de slechtste man die ze hebben. Schiet de ene na de andere bal in zijn eigen doel.
Moeten ze hem in de spits zetten.
Ga je met twee spitsen spelen. Oplossingen in plaats van problemen Unregistere!