FC Den Bosch

U.G.

Well-known member
Nee. Doordat je het vertraagd ziet word je op het verkeerde been gezet. Op de ware snelheid heeft het toch echt wel heel erg de schijn van een (zij het wat laffe) hitlergroet. Tot drie keer toe.

In zijn verdediging kan je nog zeggen dat een fascistische groet nooit met de armen over elkaar wordt gedaan mits je zelf een staatsleider bent. Getuigt van weinig respect, of van kennis.

Maar goed, ik snap al dat krampachtig ontkennen niet echt. Eerst zijn het de 'kraaien' en nu dit. In Italie en en het Oostblok heb je het en masse, en nu blijkt hier ook dus speedfreaks onder groepsdruk ongegeneerd te kunnen doen. Het kan blijkbaar dus overal, and what can you do ?
 

Deathprod

Active member
Een arm die omhoog gaat.

Zo hoort het:

Lijkt er totaal niet op.

Nog even en Pes en JMD gaan kinderen de klas uit sturen zodra ze hun rechterarm omhoog houden om een vraag te stellen.

Het lijkt er niet op inderdaad. En hij roep ook iets van "Dr af" met een daarbij horend gebaar. Heil Hitler zegt hij er zeker niet bij.
 

Abubakari

Well-known member
Je hebt de schijn ook wel erg tegen op zo'n racisten middag in den Bosch als je zo reageert op een goal van een donkere speler. Het is mij iets te toevallig dat "wegw" erpgebaar".
 

Maasveld

Well-known member
Ik begreep dat het menneke al poedelnaakt met een pistool op zijn hoofd in een weiland op zijn knie?n heeft gezeten, dus hij zal in het vervolg wel uitkijken lijkt me.
 

Abubakari

Well-known member
Er is een verschil tussen een keer zeggen dat iemand de schijn tegen heeft en herhaaldelijk zeggen dat alle buitenlanders luie uitkeringstrekkers zijn.
 

U.G.

Well-known member
Er is een verschil tussen een keer zeggen dat iemand de schijn tegen heeft en herhaaldelijk zeggen dat alle buitenlanders luie uitkeringstrekkers zijn.

Ik maak als drugslijnbeheerder anders flink wat overuren hoor. Dus dat van 'alle' buitenlanders klopt iig niet helemaal.
 

almere036

Member
Morgen tegen Den Bosch, ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Uit Bossche hoek kwam eerder deze week verhalen dat ze een statement wilden maken met extra veel zwarte piet liederen, maar denk dat ze na alle commotie dat niet meer zullen doen. Althans, dat lijkt mij.

Zero tolerance morgen vanuit de KNVB schijnbaar. De KNVB heeft tegen Almere gezegd dat wij morgen geen (ludieke) liederen mogen zingen over Den Bosch of de trainer, ook dan wordt de wedstrijd stilgelegd.
 
Bovenaan