FC Den Bosch

Atreides

Well-known member
Gaan ze alleen los op de voornaam of wordt de achternaam ook nog voor iets minder onschuldigs gebruikt?

Hopen trouwens dat het een bad boy is. Kan ie mooi daten met Leeuwin Jilzz.
 

Unregistere

Well-known member
Drie aanwinsten voor FC Den Bosch: Abdulsamed Abdullahi (22, allround aanvallende middenvelder, vorig seizoen Jong Sparta), Azzedine Dkidak (19, linksback, vorig seizoen Jong Vitesse) en Christophe van Zutphen (19, centrale verdediger, vorig seizoen NEC, maar eerder al in de Bossche jeugd actief).

De 35-jarige Erik van der Ven, eerder al jeugdtrainer, assistent-trainer en interim-trainer, is definitief aangesteld als de nieuwe hoofdtrainer.

Een aardige uitdaging, want Den Bosch moet terug naar de basis en zal spelers moeten verkopen: https://www.073voetbal.nl/2019/08/09/fc-kondigt-vertrek-meerdere-spelers-aan/#more-21045
 

Unregistere

Well-known member
FC Den Bosch heeft Lars Miedema aangetrokken. De negentienjarige spits komt over van PEC Zwolle en tekende voor twee seizoenen. Hij is het broertje van Vief.

IMG_4542-700x467.jpg
 

Oranjefan

New member
Wat 23 jaar geleden bij FC Den Bosch gebeurde, gebeurde gisteren ook.
Oe, oe, oe als een donkere speler van de tegenstander de bal heeft.
Kraaiengeluiden noemen ze dat, heb ik vandaag geleerd. Ik heb nooit geweten dat kraaien oerwoudgeluiden maken.
23 jaar geleden ging ik voor het laatst kijken bij FC Den Bosch, precies dit gedrag van bepaalde supporters heeft ervoor gezorgd dat ik nooit meer naar FC Den Bosch ben gaan kijken.

Aangestookt door Kick Out Zwarte Piet die bij de intocht van de Sint in Den Bosch protesteerden en de nodige drugs was het gisteren een grotere groep imbecielen die dit soort dingen doet. Om dit af te doen als een bijzonder geval gaat mij veel te ver. Dit gedrag vertonen sommige hersenlozen elke wedstrijd. Deze keer gesteund door wat meer medestanders dan normaal het geval is.

Dat dit gedrag niet kan moge duidelijk zijn, maar er had 25 jaar geleden al een begin van een einde aan gemaakt kunnen worden. Hebben ze die geluiden 25 jaar lang niet gehoord? FC Den Bosch noemde het op hun website zelfs kraaigeluiden ipv racistische oerwoudgeluiden.
 

Atreides

Well-known member
Nee. Doordat je het vertraagd ziet word je op het verkeerde been gezet. Op de ware snelheid heeft het toch echt wel heel erg de schijn van een (zij het wat laffe) hitlergroet. Tot drie keer toe.

ik zie het niet zo als ik eerlijk ben. Maar vrij van verdenking is die knul natuurlijk niet gelet op de situatie.
 

U.G.

Well-known member
Nee. Doordat je het vertraagd ziet word je op het verkeerde been gezet. Op de ware snelheid heeft het toch echt wel heel erg de schijn van een (zij het wat laffe) hitlergroet. Tot drie keer toe.

In zijn verdediging kan je nog zeggen dat een fascistische groet nooit met de armen over elkaar wordt gedaan mits je zelf een staatsleider bent. Getuigt van weinig respect, of van kennis.

Maar goed, ik snap al dat krampachtig ontkennen niet echt. Eerst zijn het de 'kraaien' en nu dit. In Italie en en het Oostblok heb je het en masse, en nu blijkt hier ook dus speedfreaks onder groepsdruk ongegeneerd te kunnen doen. Het kan blijkbaar dus overal, and what can you do ?
 
Bovenaan