FC Den Bosch

Unregistere

Well-known member
Appels weer terug op het oude nest dus. Paul Beekmans is bovendien gestopt als speler en wordt per direct assistent-trainer.
 

Batigoal

Well-known member
De markante trainer Ren? van Eck is eruit gegooid bij FC Den Bosch. De club draait dit seizoen al niet lekker en dan kwam daar afgelopen week de uitschakeling in de beker tegen VVSB bij.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tja, moest natuurlijk wel iemand het haasje zijn na de wanprestatie tegen VVSB.
De keeper ontslaan had ook gekund.
 

Unregistere

Well-known member
Zonde. Weet niet wat de clubleiding verwacht, maar als je belangrijkste speler dit seizoen iemand is van een laag spelende amateurclub is gekomen, heb je geen topselectie. Beetje jammer dat ze Van Eck dan slachtofferen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag mij ook wel af wat ze hadden verwacht. Sowieso na de bekerwedstrijd hem eruit gooien is typisch. Die hadden ze gewonnen als de keeper niet drie keer op rij de fout in ging.
 

Unregistere

Well-known member
Begreep inmiddels van een Den Bosch-supporter dat hij nooit twee weken achter elkaar voor dezelfde elf koos.
 

Batigoal

Well-known member
Wiljan Vloet is de nieuwe trainer van FC Den Bosch. Ik dacht dat hij vorig jaar had aangegeven klaar te zijn met het trainersvak.
 

Unregistere

Well-known member
Slecht nieuws voor de aanvallers in de selectie!

Ook een leuk stuk in VI deze week trouwens, met smaakmaker Arda Havar. Over zijn late entree in het profvoetbal.
 

Ceephax

New member
Bij FC Den Bosch zijn nederlagen gratis
DALCh4WVoAATTJD.jpg




FC Den Bosch hoopt zijn stadion gevuld te krijgen met een uniek seizoenkaartconcept. Fans van de Brabantse club gaan namelijk per punt betalen.

https://www.vi.nl/nieuws/bij-fc-den-bosch-zijn-nederlagen-gratis
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Tussen de 25 en 125 euro kosten de kaarten en daar kan dus geld bijkomen tot een maximum van 270 euro, als ik het goed heb begrepen.
 

Ceephax

New member
Tussen de 25 en 125 euro kosten de kaarten en daar kan dus geld bijkomen tot een maximum van 270 euro, als ik het goed heb begrepen.

Hoofdtribune max 250, en de overige tribunes 160 euro voor volwassenen zag ik. Apart systeem, ben benieuwd of het een succes gaat worden.
 

Unregistere

Well-known member
Diego Meerveld heeft zijn overgang naar FC Den Bosch dus afgeblazen en is inmiddels terug bij OJC Rosmalen. De beloften van Den Bosch lijken wel per direct versterking te krijgen van Dilivio Hoffman (20, ex-Excelsior en -FC Twente). Hij heeft zijn club XerxesDZB laten weten al na enkele maanden te verkassen.
 

Unregistere

Well-known member
Wil Boessen blijft ook volgend seizoen trainer van FC Den Bosch. Zijn contract is met een jaar verlengd. Doet het ook prima natuurlijk.
 
Bovenaan