Jij vindt dit zó mooi. Ik vind het ook mooi!
Jij vindt dit zó mooi. Ik vind het ook mooi!
Haha prachtig dit.De Duitse inval is slecht bevallen, dus wordt er ingegrepen,
Ik hoop precies hetzelfde. Niet omdat ik graag wil dat Antony bij Ajax blijft, maar omdat ik hoop dat Manchester United die 80 miljoen aan andere spelers gaat besteden. Ik hoop namelijk dat Manchester United zich echt kan gaan meten met de concurrentie en 80 miljoen besteden aan Antony draagt daar mi niet aan bij. Frenkie de Jong verlossen van zijn situatie bij Barcelona trouwens wel.He-le-maal mee eens, ook door de Nederlandse enclave die er speelde had deze club altijd wel een streepje voor maar idd, wat een ongelofelijke kutclub is dit geworden en als je een prijs krijgt voor wanbeleid dan kan die alleen maar hier naar toe gaan.
Ik mag hopen dat de Jong zijn poot stijf houdt, ik begreep dat hij er komend seizoen 17 miljoen gaat verdienen (zoals vastgelegd in zijn contract) en daarnaast nog 20 miljoen tegoed heeft dus logisch dat ze daar wat aan willen doen maar als ik de Jong was dan halen ze dat maar van die transfersom af.
Even heel egoïstisch maar ik hoop echt dat hij naar MU gaat omdat ik anders bang ben dat MU alsnog voor Anthony gaat, het geld moet toch worden stukgesmeten (en ja, qua wanbeleid kan MU er natuurlijk ook wat van maar hebben die geen schuld van 1,5 miljard).
Jij bent nou eenmaal altijd je tijd vooruitgesneld.Ik heb het altijd een kut club gevonden, dat scheelt.