FC Barcelona - el millor club del m?n

JMD

Well-known member
Het was toch al lang bekend dat het geitje vooral bezig was om de club waar hij zogenaamd zo veel van hield tot op de laatste cent uit te knijpen? Die krokodillentranen van hem waren gewoon een act. Toneelspelen heeft hij daar jaren geleerd.
Klopt. Dat was al bekend. Maar dat het zo erg was hoe ze Barcelona wiilden uitknijpen met die laatste verlenging was echt niet bekend
 

Eef de Kip

Well-known member
ongelofelijk idd, dan heb je al een miljard bij elkaar verdiend in de afgelopen 20 jaar en dan wil je ook nog is 10M tekenbonus. Dat getuigt wel van echte clubliefde. Je vraagt je wel is af wanneer het genoeg is bij die gasten.
 

JMD

Well-known member
Jep. Dat dus. En hij wilde dus ook nog huizen voor hem en Suarez enz.. Maar vervolgens wel janken als je weg moet omdat Barcelona dat niet kan betalen, wetende dat je kwijlende fans jou altijd zullen volgen en de club de schuld geven.

Messi krijgt zoveel aan reclame-inkomsten e.d. binnen dat hij gewoon voor de spreekwoordelijke euro bij Barcelona had kunnen spelen en nog steeds meer had verdiend dan 99% van de Primera.
 

Maasveld

Well-known member
Normaal gesproken stoppen voetballers na afloop van een seizoen. Gerard Pique vindt het echter nu al welletjes en speelt morgen zijn laatste wedstrijd.
 

Maasveld

Well-known member
Normaal gesproken stoppen voetballers na afloop van een seizoen. Gerard Pique vindt het echter nu al welletjes en speelt morgen zijn laatste wedstrijd.
Het leek er even op dat het toch niet zijn laatste wedstrijd was. Vanwege personele problemen zat ie vandaag toch nog op de bank. Hij pakte echter, zonder te spelen, rood.
 

Mario

Well-known member
Heel volwassen ook om de scheidsrechter uit te schelden. Of het was juist zijn bedoeling om er wat spektakel van te maken.
 

Batigoal

Well-known member
En gewoon vrolijk speculeren over toekomstige transfers van Bernardo Silva en Erling Haaland. Laporta staat echt lekker ongegeneerd in het leven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
En gewoon vrolijk speculeren over toekomstige transfers van Bernardo Silva en Erling Haaland. Laporta staat echt lekker ongegeneerd in het leven.
Maar even serieus, los van de geldproblemen. Waarom zou Haaland in hemelsnaam naar dit Barcelona gaan? Dit City speelt Barcelona helemaal invalide... En het is niet dat Haaland geen kans krijgt in Manchester...
 

Deathprod

Active member

Barcelona could be left out of Champions League due to reputational damage to the competition​


The filing of the lawsuit by the Public Prosecutor's Office alongside the charges brought against Barcelona are set to seriously jeopardize the club's chances of featuring in European competition next season.

 

Raul

Well-known member
Bojan Krkić Pérez is gestopt met voetballen. Ik kan mij goed herinneren hoe hij in de jeugd van Barça werd opgehemeld. Messi was daar niets bij 😉. Wat een talent. En jammer dat hij het niet helemaal is gelopen is zoals wij allemaal dachten.
 

Batigoal

Well-known member
Zeker een groot talent! Brak alle records in de jeugd en begon ook stormachtig zijn profcarrière. Eigenlijk waren de seizoenen voor zijn 20e de beste profjaren voor hem. Ik ben hem altijd blijven volgen, kwam natuurlijk ook nog even naar Ajax wat geen succes was. Maar ik heb weleens gelezen dat hij zijn hele leven heeft geworsteld met de onrealistisch hoge verwachtingen. Best sneu dat hij zich jarenlang niet lekker voelde in de voetballerij. Kan mij helemaal voorstellen dat hij op relatief jonge leeftijd ermee stopt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Raul
Bovenaan