We leerden vroeger als kind altijd dat Pel? 1000 goals had gemaakt, man, nog een jeugdsentiment die onderuit gehaald.
Mooi toch dat er twee Portugallers op het lijstje staan
Zeker, filmpje ook tof gemaakt.Ik vind 'm wel cool.
Zeker, filmpje ook tof gemaakt.
Hoeveel toeschouwers kunnen er in straks als het klaar Is?
Het is me wat met de prestaties van Bar?a en mijn vakanties naar verre oorden. Vorig jaar ging ik kort na het drama in Anoeta een paar weken op vakantie en raakte Bar?a tijdens mijn vakantie opeens in bloedvorm met de opstanding van MSN. Deze maand ging ik weer een paar weken weg en nu verloor Bar?a ineens vier wedstrijden, om vervolgens met 8-0 en 6-0 te winnen zodra ik weer terugkwam naar Nederland...
Nou ja dat verwijt van Maradona over een gebrek aan karakter en leiderschap klopt wel. Messi is geen leider en alleen omdat hij de beste voetballer is hoef je hem nog geen aanvoerder te maken. Dat ie nu stopt is voor mij een beetje een gebrek aan karakter. Het lukt niet met Argentinie dus je stop je er mee? Dat komt niet sterk over. Overigens vind ik dat een Maradona niet over karakter moet beginnen, want van zijn karakter wordt je nu ook niet vrolijk en wat hij gedurende zijn carriere gedaan heeft met drugs en dergelijke getuigt nu ook niet van een stabiel karakter.De succesvolste speler uit de clubgeschiedenis, topscorer aller tijden, de buitenlander met het hoogste aantal gespeelde wedstrijden, maker van zoveel schitterende goals, bezorger van zoveel vreugde... de cul?s houden w?l van je!
Wat een hypocriet is Maradona, hem eerst een gebrek aan karakter en leiderschap verwijten en hem nu juist steunen, ongetwijfeld met het inzicht dat Argentini? helemaal niets meer zal bereiken. Futbolitis schreef het mooi: Argentini? zal door jou "schuld" geen finales meer verliezen, zonder jou mogen ze hopen er ook maar ??n te halen.
De succesvolste speler uit de clubgeschiedenis, topscorer aller tijden, de buitenlander met het hoogste aantal gespeelde wedstrijden, maker van zoveel schitterende goals, bezorger van zoveel vreugde... de cul?s houden w?l van je!
Wat een hypocriet is Maradona, hem eerst een gebrek aan karakter en leiderschap verwijten en hem nu juist steunen, ongetwijfeld met het inzicht dat Argentini? helemaal niets meer zal bereiken. Futbolitis schreef het mooi: Argentini? zal door jou "schuld" geen finales meer verliezen, zonder jou mogen ze hopen er ook maar ??n te halen.