Batigoal
Well-known member
Celta zou ook in de markt zijn.
Die hebben net Giuseppe Rossi aangetrokken, dus dat lijkt me wat te veel van het goede. Valencia heeft niet zo veel meer over toch voorin aangezien ze al eerder Negredo waren kwijtgeraakt?
Celta zou ook in de markt zijn.
Om dan nog ??n keer terug te kijken: U.G., gefeliciteerd met club en land en die UEFA-onderscheiding voor Cristiano Ronaldo was terecht, maar je moet nu niet gaan zweven. Als ik hier de activiteiten zie van de laatste dagen in de Spaanse topics, waag ik me aan een terugkeer.
Ik blijf ( nog meer ) vertrouwen hebben in PT en m'n compatriotas bij Real....maar moi, zweven, wel heel soms heel vaak een beetje erg veel bluffen maar niet meer dan dat.
Er gebeurde iets geks met me tijdens de EK-finale, ik had zowaar sympathie voor CR7. Dat hij in uitgerekend de allerbelangrijkste wedstrijd in zijn hele carri?re, waarin hij iets kon neerzette dat hij voor altijd kon doen onderscheiden zijn grote rivaal (althans, dat was toen de gedachte), een blessure moest oplopen, vond ik stiekem toch wel zielig. De mislukte pogingen om toch door te gaan, de motten die hem landingsbaan gebruikten, zijn gepassioneerde optreden als assistent-bondscoach in de slotfase... het zal voor mij zijn pantser van arrogante robotachtige mooiboy hebben doorbroken.
Genoeg over de superster van de aartsrivaal, dit is immers het Bar?a-topic. Tatoeages, baard en geblondeerde kapsel, het zal allemaal wel, maar Messi nieuwe stijl doet gewoon weer van zich spreken. Natuurlijk op het veld, maar ook er naast was er recent een hoogtepunt te noteren. Bij gratie van Iniesta's blessure nam Messi zijn allereerste beker in ontvangst als aanvoerder van Bar?a. Er waren tijden dat je als dubbelkampioen de Supercopa er gratis bij kreeg (of alleen toen Real Madrid dat in de jaren tachtig deed?), maar nu moest toch gespeeld. Het Sevilla in opbouw van Sampaoli was tweemaal geen partij, al kijk ik er niet van op als het team straks Europees weer hoge ogen gaat gooien.
Maar is (zijn) er geen goldenboy(s) in aantocht vanuit de jeugd ?
Ik heb die Ale?? ff nagechecked, en ik had niet anders verwacht maar een blinde kan het talent nog van hem af zien druipen. Maar hij is pas 18, en heeft nog zo'n weg te begaan en keuzes te maken.
Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik vind het gewoon een doodzonde als zo'n jongen uiteindelijk niet doorbreekt bij zijn eigen club, en het maakt me niet uit met welke aanwinst je wordt lekker gemaakt. Bij ons wordt een soortgelijk talentje, Daniel Podence, uitgeleend aan een counterploegje. Kijk voor mijn part liever of een AZ ofzo er wat mee kan.
Hopelijk zien we beide spelers ooit leidinggeven in eigen 'huis'.
Of ie het nu ook gaat doen is de vraag, maar je moet als tweede doelman de kansen die je krijgt ook nog wel pakken. Dat heeft ie bij zowel NEC als Ajax natuurlijk fantastisch gedaan. Bij Ajax was ie de eerste drie jaar bij de start van de competitie tweede doelman.Kan ie meteen zijn visitekaartje afgeven en hopelijk een mooie serie neerzetten. Het zit hem wel iedere keer mee als tweede doelman bij een nieuwe club, trouwens.