FC Barcelona - el millor club del m?n

Raul

Well-known member
Ik zeg belachelijk. Parejo, bruikbaar, goede trap en inzicht. Maar oh zo traag, spelvertrager. Nooit een topper, net subtop.

Ik zag net zelfs Bergwijn voorbij komen. Leuke speler voor in de toekomst ;).
 

Xisco

Member
Het is rond, Demb?l? komt voor 105 miljoen euro naar Bar?a. De clubleiding heeft zowaar eens een succes geboekt.

Top dat Lieke Martens nu ook verkozen is tot beste van Europa. Bar?a heeft gisteren Mapi Le?n van landskampioen Atl?tico binnengehaald, waarmee de selectie van de Femen? n?g sterker is geworden.

Ik ben niet ontevreden over de loting met Juventus, Olympiakos (ik kan me niet herinneren dat Bar?a de voorbije vijftien jaar tegen die club heeft gespeeld, dus weer eens wat anders) en dat clubje van U.G.
 

U.G.

Well-known member
Ik ben niet ontevreden over de loting met Juventus, Olympiakos (ik kan me niet herinneren dat Bar?a de voorbije vijftien jaar tegen die club heeft gespeeld, dus weer eens wat anders) en dat clubje van U.G.

Ik heb pas teveel liefde geput in Lisboa met m'n familie all over, dus ik ga chill doen met je :D

Inderdaad een heerlijke loting :duim: We krijgen dus nu Barca, Juve, Olympiakos, Mathieu en vooral Jorge Jesus als tegenstander. Een geweldige uitdaging voor deze toch wel talentvolle Sporting hoor, waarvan het voor de aanhang echt aftellen geblazen is nu tot het sluiten van de transfermarkt.

BTW ik ben er bij op 27 september, tenminste als iemand in Lisboa doet wat ie zegt. En al was het maar om in Alvalade Ronaldo's poster nog pontificaler neer te helpen zetten in de spelerstunnel, speciaal voor amigito Messi. Nee man, maar ik kijk er acht wel naar uit, Juve en Barca. Fantastico :duim: Let's battle !

At? o dia 27 meu irmao.

In m'n laatste maanden in Lisboa kwamen jullie trouwens ook buurten, ik mocht toen niet meegaan met m'n ooms omdat Juve Leo full force zou gaan.( tranen jongen )


Het is rond, Demb?l? komt voor 105 miljoen euro naar Bar?a. De clubleiding heeft zowaar eens een succes geboekt.

105 miljoen neertellen voor ??n speler noem je nu alvast een succes :eek: Moet toch nog blijken of niet, maar het is mss ook alleen maar goed dat je opgaat in de nieuwe trend.
 

Raul

Well-known member
Schandalige transfer. Je gaat mij niet vertellen dat je met Demb?l? ineens beter gaat spelen. Zoveel geld voor iemand van 20 jaar en die vorig jaar op een wat hoger niveau pas kwam te spelen dan Frankrijk.

@U.G. Ik ga de 6de naar Lisboa, ben je er nu nog of wat? Misschien ben ik de 27ste er nog steeds maar kans is klein.
 

Janssen

Well-known member
Schandalige transfer. Je gaat mij niet vertellen dat je met Demb?l? ineens beter gaat spelen. Zoveel geld voor iemand van 20 jaar en die vorig jaar op een wat hoger niveau pas kwam te spelen dan Frankrijk.

Of je met Dembele beter gaat spelen weet je niet maar er moest toch echt iemand bij daar voorin.

De hoogte van de som is absurd uiteraard maar versterking was nodig. Net zoals er nog een middenvelder bij zal moeten.
 

U.G.

Well-known member
Schandalige transfer. Je gaat mij niet vertellen dat je met Demb?l? ineens beter gaat spelen. Zoveel geld voor iemand van 20 jaar en die vorig jaar op een wat hoger niveau pas kwam te spelen dan Frankrijk.

Ik ken eerlijk gezegd die hele gozer niet, hij speelde vorig seizoen in de CL tegen ons. Toen viel bij Dortmund alleen Aubemayang en die hypespeler op het middenveld enigszins op, deze meneer is me helemaal niet opgevallen.

@U.G. Ik ga de 6de naar Lisboa, ben je er nu nog of wat? Misschien ben ik de 27ste er nog steeds maar kans is klein.

Nee man, ik ben zaterdag alweer teruggevlogen, m'n hele zomer is helemaal geshuffeld vanwege het vertrek van m'n dochter.

Dus ik wil mezelf nog wel ff trakteren, wanneer ga je ? Jij komt daar sowieso aan in een mooie periode.
 

Xisco

Member
105 miljoen neertellen voor ??n speler noem je nu alvast een succes :eek:

Succes in de zin dat de clubleiding er in slaagt een toptransfer te realiseren, na wekenlange onderhandelingen en speculaties over de meest uiteenlopende spelers. Verder vind ik het ook belachelijk om 105 miljoen plus bonussen te spenderen aan een speler die pas twee seizoenen profvoetballer is.

Ik weet even niet meer hoe het zit met de termijnen van de president. Het was altijd vier jaar en dan zouden er volgend jaar weer verkiezingen zijn (Laporta tot 2010, daarna Rosell en een herverkiezing van Bartomeu), maar volgens mij heeft die schurk van een Rosell de termijn naar vijf jaar gebracht. Dat zou nog drie jaar Bartomeu betekenen...
 

Janssen

Well-known member
Ja, zo werkt dat nou eenmaal. Hetzelfde geldt voor Mbappe bijvoorbeeld.

Overigens denk ik wel degelijk dat Dembele een succes kan worden.
 

SanMark.

Well-known member
Op dit moment is Dembele een sterk verbeterde versie van Youniss.

Al ben ik zeer gecharmeerd van Dembele en niet zo van de Ajax versie.

Dembele is best wel snel een goede actie maar weinig overzicht en een slecht schot. Daarnaast is het geen killer voor de goal.
 

Batigoal

Well-known member
Mbappe is veel completer dus dat kan ik nog wel snappen.

Toch heeft Mbappe nog slechts ??n seizoen meegedraaid en was hij betrokken bij veel goals bij een team dat sowieso al heel veel goals maakte. Ook al vind hem een groter talent dan Dembele, dan nog is het maar afwachten of dat zo door zet.

Verder met je eens dat Dembele zeker talent heeft, maar veel te veel kansen nodig heeft.
 

Janssen

Well-known member
Weet niet of Mbappe zoveel completer is, wellicht in de afronding. Dat is ook meer een spits. Dembele heeft dan weer een streepje voor met zijn tweebenigheid.
 

U.G.

Well-known member
Succes in de zin dat de clubleiding er in slaagt een toptransfer te realiseren, na wekenlange onderhandelingen en speculaties over de meest uiteenlopende spelers. Verder vind ik het ook belachelijk om 105 miljoen plus bonussen te spenderen aan een speler die pas twee seizoenen profvoetballer is.

Misschien pakt het zodanig goed uit dat achteraf die 105 miljoen peanuts blijken te zijn, vooral gezien het geld dat er nu omgaat, en zelfs Ronaldo was lovend over die Dembele dus het zal dan wel.

Ik weet even niet meer hoe het zit met de termijnen van de president. Het was altijd vier jaar en dan zouden er volgend jaar weer verkiezingen zijn (Laporta tot 2010, daarna Rosell en een herverkiezing van Bartomeu), maar volgens mij heeft die schurk van een Rosell de termijn naar vijf jaar gebracht. Dat zou nog drie jaar Bartomeu betekenen...

Laat me raden, je bent een beetje klaar met die Bartomeu :eek:
 

Xisco

Member
Laat me raden, je bent een beetje klaar met die Bartomeu :eek:

De socios hebben in 2010 voor Rosell gekozen (of dat verstandig was, is weer iets anders). Door de hele Neymar-affaire werd Bartomeu in 2014 opeens van vice-president tot president gepromoveerd. De verkiezingen zullen in 2015 zijn geweest en toen was er natuurlijk met de triplet geen reden voor een koerswijziging. Intussen is Bar?a voorbijgestreefd door Real, rammelt het beleid wat betreft de cantera, verliest het ??n van de grootste sterren en voert het voor het tweede jaar op rij een dubieus transferbeleid. Zo erg als begin deze eeuw is het gelukkig niet en wordt het hopelijk ook niet, maar soms is het toch wel een dejavu met Neymar in de rol van Figo en Bartomeu als de nieuwe Gaspart.
 
Bovenaan