Ik ben niet ontevreden over de loting met Juventus, Olympiakos (ik kan me niet herinneren dat Bar?a de voorbije vijftien jaar tegen die club heeft gespeeld, dus weer eens wat anders) en dat clubje van U.G.
Ik heb pas teveel liefde geput in Lisboa met m'n familie all over, dus ik ga chill doen met je
Inderdaad een heerlijke loting :duim: We krijgen dus nu Barca, Juve, Olympiakos, Mathieu en vooral Jorge Jesus als tegenstander. Een geweldige uitdaging voor deze toch wel talentvolle Sporting hoor, waarvan het voor de aanhang echt aftellen geblazen is nu tot het sluiten van de transfermarkt.
BTW ik ben er bij op 27 september, tenminste als iemand in Lisboa doet wat ie zegt. En al was het maar om in Alvalade Ronaldo's poster nog pontificaler neer te helpen zetten in de spelerstunnel, speciaal voor amigito Messi. Nee man, maar ik kijk er acht wel naar uit, Juve en Barca. Fantastico :duim: Let's battle !
At? o dia 27 meu irmao.
In m'n laatste maanden in Lisboa kwamen jullie trouwens ook buurten, ik mocht toen niet meegaan met m'n ooms omdat Juve Leo full force zou gaan.( tranen jongen )
Het is rond, Demb?l? komt voor 105 miljoen euro naar Bar?a. De clubleiding heeft zowaar eens een succes geboekt.
105 miljoen neertellen voor ??n speler noem je nu alvast een succes
Moet toch nog blijken of niet, maar het is mss ook alleen maar goed dat je opgaat in de nieuwe trend.