F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
De nieuwe lay-out van het circuit in Abu Dhabi is echt fantastisch. Paar chicanes eruit doet wonderen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Belachelijk goeie ronde van Max dit, met een perfecte tow. Die ronde van Hamilton was verre van ideaal, maar of hij zes tienden harder kan? Pfoeh, wat spannend.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Belachelijk goeie ronde van Max dit, met een perfecte tow. Die ronde van Hamilton was verre van ideaal, maar of hij zes tienden harder kan? Pfoeh, wat spannend.

Meestal wel. Laat Ocon straks maar een rode vlag fixen.

JMD

Well-known member
Bottas P6... Die kan niet helpen, Perez op p4 ook niet. Het gaat morgen echt tussen Lewis en max, teamgenoten kunnen niet in de weg zitten of helpen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer dat Norris de P3 van Perez nog afpakt. Zou toch helemaal ideaal zijn geweest als Perez effe helemaal de deur dicht kon gooien in bocht 1.

Max start morgen trouwens op soft en Hamilton op medium. Da's nog wel een dingetje.

SanMark.

Well-known member
Jammer dat Norris de P3 van Perez nog afpakt. Zou toch helemaal ideaal zijn geweest als Perez effe helemaal de deur dicht kon gooien in bocht 1.

Max start morgen trouwens op soft en Hamilton op medium. Da's nog wel een dingetje.
Perez ook op soft toch ? ( heb niets gezien mijn dochter mocht afzwemmen voor B ) dan ben je wel eerder weg bij de start.

erka

Well-known member
Heeft Hamilton nog wat gedaan vandaag waarvoor hij op zijn minst op het schavot moet? Of komt dat morgen pas?

Mario

Well-known member
Forumleiding
Mijn dochter scoorde vanochtend de winnende bij haar hockey wedstrijd. Belangrijkste sportmoment van dit weekend 🏑

En hup Verstappen!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Perez ook op soft toch ? ( heb niets gezien mijn dochter mocht afzwemmen voor B ) dan ben je wel eerder weg bij de start.
Perez ook op soft, ja. De start zal ongetwijfeld wel oké zijn ja. Dus komt Max normaal gesproken als leider de eerste bocht door. Maar de vraag is hoeveel eerder Max naar binnen zal moeten voor nieuwe banden en wat voor mogelijkheden Hamilton dat geeft. Maar goed, de long runs zagen er voor Red Bull al goed uit en ze hebben de strategie meestal ook wel goed op orde.

Gefeliciteerd met je dochter! En ook Mario gefeliciteerd! Dat zijn de mooie dingen.

Ben trouwens wel benieuwd hoeveel mensen die nu de oranjepolonaise lopen echt beseffen hoe achterlijk knap dit is. Wat er morgen ook gebeurt, ik neem mijn hoed af en maak een diepe buiging voor Max. Dit rondje was zo ongekend goed, net zoals dat hij vrijwel het hele seizoen al het maximale uit de auto haalt. Hopelijk is het morgen genoeg voor de wereldtitel.

SanMark.

Well-known member
Voordeel nu wel is dat Hamilton geen undercut kan doen bij MV , door de verschillende banden keuzes zal het zonder safetys cars e.d zullen ze in de laatste 10 rondes bij elkaar komen. Max eerder naar binnen voor wit, Lewis een ronde of 10 later en die heeft dan betere banden in de laatste fase, dan moet Max dus wat seconden voorsprong hebben.

Voor het eerst dat ik nu al zin en spanning heb in morgen.

Bovenaan