F1, IndyCar, Nascar Topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb net KPN gebeld, die gaan de eerste tijd alleen online (of via bijv een chromecast) Viaplay aanbieden. De tv ontvangers moeten eerst aangepast worden/vervangen worden.

De prijs van het abonnement is ook bij KPN 13,99 p/m
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gaat de prijs van Ziggo Sport ook naar beneden? Zonder F1 en Premier League?

En al het darten dus ook naar ViaPlay? Dat zou ook wel kut zijn.

Dan maar even 150 euro per jaar neerleggen dus.
 

gevegt

Well-known member
In de media lees je alleen maar dat als beide rijders er af gaan, Max kampioen wordt. Ik geloof het niet. Indien Max het expres doet zal het net zo gaan als in 1997.
Daar hoor je niemand over.

Het hele seizoen. Vanaf minuut 59,11 de laatste race waar het allemaal samenkomt.

 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik kan gewoon niet geloven dat ze het analistenteam laten bestaan uit die dwaas en twee nono's en dat ze één van de beste analisten in de sport laten lopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In de media lees je alleen maar dat als beide rijders er af gaan, Max kampioen wordt. Ik geloof het niet. Indien Max het expres doet zal het net zo gaan als in 1997.
Daar hoor je niemand over.

Het hele seizoen. Vanaf minuut 59,11 de laatste race waar het allemaal samenkomt.


Als ze beide eraf liggen wiens fout het ook is, dan verliest Verstappen. De Britten voeren de druk al flink op en steward Connolly schijnt niet echt een Verstappen fan te zijn. Begreep dat hij zelf wel eens Mercedes heeft aangeraden in protest te gaan toen hij onder de stewards geen meerderheid kreeg voor een straf voor Verstappen. Ik mag hopen dat dat een broodje aap is.

Ik kan gewoon niet geloven dat ze het analistenteam laten bestaan uit die dwaas en twee nono's en dat ze één van de beste analisten in de sport laten lopen.

Ik vind het ook onbegrijpelijk. Het ging kennelijk tussen Albers of Doornbos. Al zegt Viaplay dat het stukgelopen is, omdat Doorbos de vaste analist wil zijn, terwijl zij een roulatie systeem willen gaan hanteren.
 

Batigoal

Well-known member
Die hapert bij mij vaak.
Als ik er andere dingen naast doe zoals Football Manager, dan wel inderdaad. Wat helpt is als de verbinding niet zo sterk is om niet op groot beeld te doen. Niet ideaal, maar dan hapert die vrijwel niet.
 

gevegt

Well-known member
Als ze beide eraf liggen wiens fout het ook is, dan verliest Verstappen. De Britten voeren de druk al flink op en steward Connolly schijnt niet echt een Verstappen fan te zijn. Begreep dat hij zelf wel eens Mercedes heeft aangeraden in protest te gaan toen hij onder de stewards geen meerderheid kreeg voor een straf voor Verstappen. Ik mag hopen dat dat een broodje aap is.
Dat laatste geloof ik niet.
Ze gaan gewoon van tevoren bij elkaar zitten en laten de teams weten dat als het gebeurd, ze de data en beelden zullen nakijken. Mocht daaruit blijken dat iemand iets onregelmatigs heeft gedaan, wordt hij uit het kampioenschap gehaald.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mercedes geeft aan geen nieuwe motor te gebruiken. Dus Hamilton start zondag met vijf plaatsen gridstraf.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hmm dat gaat zelfs voor chauvinistische Britten (pleonasme) toch wel wat ver.
 
Bovenaan