Tom gaat gewoon mee hoor.Ik kan gewoon niet geloven dat ze het analistenteam laten bestaan uit die dwaas en twee nono's en dat ze één van de beste analisten in de sport laten lopen.
In de media lees je alleen maar dat als beide rijders er af gaan, Max kampioen wordt. Ik geloof het niet. Indien Max het expres doet zal het net zo gaan als in 1997.
Daar hoor je niemand over.
Het hele seizoen. Vanaf minuut 59,11 de laatste race waar het allemaal samenkomt.
Ik kan gewoon niet geloven dat ze het analistenteam laten bestaan uit die dwaas en twee nono's en dat ze één van de beste analisten in de sport laten lopen.
Als ik er andere dingen naast doe zoals Football Manager, dan wel inderdaad. Wat helpt is als de verbinding niet zo sterk is om niet op groot beeld te doen. Niet ideaal, maar dan hapert die vrijwel niet.Die hapert bij mij vaak.
Dat laatste geloof ik niet.Als ze beide eraf liggen wiens fout het ook is, dan verliest Verstappen. De Britten voeren de druk al flink op en steward Connolly schijnt niet echt een Verstappen fan te zijn. Begreep dat hij zelf wel eens Mercedes heeft aangeraden in protest te gaan toen hij onder de stewards geen meerderheid kreeg voor een straf voor Verstappen. Ik mag hopen dat dat een broodje aap is.
Geen? Of juist wel?
Hoezo gridstraf als ze geen nieuwe motor gebruiken?Mercedes geeft aan geen nieuwe motor te gebruiken. Dus Hamilton start zondag met vijf plaatsen gridstraf.
Mercedes zegt A en doet B.Hoezo gridstraf als ze geen nieuwe motor gebruiken?
Je leert het ook nooit.Hoezo gridstraf als ze geen nieuwe motor gebruiken?