F1, IndyCar, Nascar Topic

Maasveld

Well-known member
Wie o wie gaat Hamilton van de baan rammen zondag? In mijn dromen doet Bottas dat, als bedankje voor die ellendige kutjaren :D
Het mooiste zou natuurlijk zijn dat ze elkaar eraf rijden, met elkaar op de vuist gaan, de pitboxen van beide teams leegstromen voor een royale matpartij, waarna beide teams gediskwalificeerd worden en Norris met de Ferrari's mag gaan uitmaken wie er met de titel vandoor gaat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het mooiste zou natuurlijk zijn dat ze elkaar eraf rijden, met elkaar op de vuist gaan, de pitboxen van beide teams leegstromen voor een royale matpartij, waarna beide teams gediskwalificeerd worden en Norris met de Ferrari's mag gaan uitmaken wie er met de titel vandoor gaat.
Ja, maar dan gewoon Bottas kampioen ipv Norris of de Ferrari's. Ze gaan niet Bottas diskwalificeren natuurlijk.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het mooiste zou natuurlijk zijn dat ze elkaar eraf rijden, met elkaar op de vuist gaan, de pitboxen van beide teams leegstromen voor een royale matpartij, waarna beide teams gediskwalificeerd worden en Norris met de Ferrari's mag gaan uitmaken wie er met de titel vandoor gaat.
Zeker leuk, en dan ook nog een regenboog waar er aan het eind een pot met goud staat die je zo kan pakken.
En dat Ajax dan de CL wint, dat zou helemaal vet gaaf zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, maar dan gewoon Bottas kampioen ipv Norris of de Ferrari's. Ze gaan niet Bottas diskwalificeren natuurlijk.

Nou Bottas was enigszins in de buurt. Dus eigenlijk moeten ze Perez tot kampioen bombarderen.
 

Mario

Well-known member
Het mooiste zou natuurlijk zijn dat ze elkaar eraf rijden, met elkaar op de vuist gaan, de pitboxen van beide teams leegstromen voor een royale matpartij, waarna beide teams gediskwalificeerd worden en Norris met de Ferrari's mag gaan uitmaken wie er met de titel vandoor gaat.
En dan ook nog de supporters die Abu Dhabi verbouwen, heel groot Max op een muur in de woestijn kladderen.
 

JMD

Well-known member
Briljant, maar ook wel erg gênant voor Plooij
Jep. Maar heb niet het idee dat de Max Verstappenfanboys bij Ziggo daar nou zo mee zitten. Objectieve journalistiek mbt Verstappen in de F1 is daar al jaren uit het raam gegaan. Met als treurige dieptepunt Tom (Tim?) Coronel afgelopen zondag die maar vond dat Hamilton Verstappen er zo maar langs had moeten laten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind dat er nog wel een verschil is tussen een interviewer of een studiogast.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tom Coronel heeft een aardig gekleurde bril maar Doornbos, Kamphues en vd Zande vind ik nog wel redelijk genuanceerd.

Tom Coronel zit daar dan ook als fanboy en Doornbos zit er voor de analyses. Die laatste lijkt mij niet veel meer of minder gekleurd dan de Britse analytici bij Sky.
 

erka

Well-known member
Jep. Maar heb niet het idee dat de Max Verstappenfanboys bij Ziggo daar nou zo mee zitten. Objectieve journalistiek mbt Verstappen in de F1 is daar al jaren uit het raam gegaan. Met als treurige dieptepunt Tom (Tim?) Coronel afgelopen zondag die maar vond dat Hamilton Verstappen er zo maar langs had moeten laten.

Nog treuriger vond ik de uitspraken van Coronel op Silverstone. Dat kwam gewoon neer op Hamilton kruisigen, vierendelen en zijn hoofd op een spies zetten. Sindsdien neem ik die hele Ziggo-setting niet meer serieus.
 

Hankie

Well-known member
Nog treuriger vond ik de uitspraken van Coronel op Silverstone. Dat kwam gewoon neer op Hamilton kruisigen, vierendelen en zijn hoofd op een spies zetten. Sindsdien neem ik die hele Ziggo-setting niet meer serieus.
Nee hoor dat was gewoon terecht. Lewis moet gewoon plaatsnemen achter in de bus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan