Normaal gesproken zal RB Perez volgend seizoen vervangen.
Als Helmut Marko net zo mild was voor Perez als voor Gasly…
Normaal gesproken zal RB Perez volgend seizoen vervangen.
Ik lees dat ie te hard heeft geremd.Tsja
Verstappen krijgt tijdstraf na incident met Hamilton, maar blijft tweede
Max Verstappen heeft voor de botsing met Lewis Hamilton in de Grand Prix van Saoedi-Arabië een tijdstraf van tien seconden gekregen. De stewards kwamen zondagavond tot het oordeel dat de Nederlander schuld had aan het incident. Hamilton blijft onbestraft.www.nu.nl
Ik geef onmiddellijk toe dat mijn bril redelijk naar oranje neigt maar deze begrijp ik dus echt niet.
Ja dat lees ik ook, weer die Garry Connelly als steward, dat kan ook geen toeval meer zijn. Die heeft het niet zo op Verstappen.Ik lees dat ie te hard heeft geremd.
Wie o wie gaat Hamilton van de baan rammen zondag? In mijn dromen doet Bottas dat, als bedankje voor die ellendige kutjaren
Pitstop in ronde 1, vlak voor Hamilton de baan op en dan 'foutje, bedankt'Perez kan het beste dat doen, maar die start helaas van plek acht.
Gelukkig ben jij de nuance zelf.Heerlijk hoe het natuurlijk never nooit aan Verstappen ligt, zoals altijd.
Max natuurlijk.Wie o wie gaat Hamilton van de baan rammen zondag? In mijn dromen doet Bottas dat, als bedankje voor die ellendige kutjaren
Pole pakken en dan hem van de baan raggen.Max natuurlijk.
Ik heb weer genoten van de eierdoppenreacties van alle gelegenheidsfans op de verschillende sociale media.Heerlijk hoe het natuurlijk never nooit aan Verstappen ligt, zoals altijd.
Die heb je onder de Lewis adepten gelukkig ook voldoende om je te kunnen blijven vermaken.Ik heb weer genoten van de eierdoppenreacties van alle gelegenheidsfans op de verschillende sociale media.