F1, IndyCar, Nascar Topic

gevegt

Well-known member
Mooie beelden van raceauto's, maar vooral het geluid is niet te versmaden met als hoogtepunt de Ferrari na minuut 14.

 

Maasveld

Well-known member
Tsja


Ik geef onmiddellijk toe dat mijn bril redelijk naar oranje neigt maar deze begrijp ik dus echt niet.
Ik lees dat ie te hard heeft geremd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Knettergek. Ik begrijp dat Hamilton niet nog meer reprimandes kan lijden, dus dan is dit een logische beslissing.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik lees dat ie te hard heeft geremd.
Ja dat lees ik ook, weer die Garry Connelly als steward, dat kan ook geen toeval meer zijn. Die heeft het niet zo op Verstappen.
Maar dat remmen kunnen ze toch gewoon aan de data aflezen? Hij schakelde flink terug maar mi was er van een "Brake test" geen sprake.
Verder was MB met Hamilton wel heel snel dus daar hoef je ook weinig meer van te verwachten volgende week.
Zonde, dit was het jaar om WK te worden maar met zoveel pech (en mazzel bij Hamilton) wordt het wel erg lastig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pech en mazzel en wat vreemde reglementaire wijzigingen tijdens het jaar (achtervleugel en pitstop). Aanpassingen banden tijdens het seizoen wat de Mercedes beter uitkwam. Verstappen heeft zo’n beetje geen punt zelf laten liggen en dichterbij dan dit jaar gaat RedBull niet bij Mercedes komen. Dan vrees ik dat een kampioenschap er niet echt in gaat zitten voor Verstappen in de Formule 1.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wie o wie gaat Hamilton van de baan rammen zondag? In mijn dromen doet Bottas dat, als bedankje voor die ellendige kutjaren :D
 

Joost

Well-known member

Hier nog een keer de beelden. Ik zie niet dat Verstappen nog een keer extra remt eerlijk gezegd, hij vertraagd en vertraagd steeds meer. Hamilton blijft er bewust heel kort achter zitten en remt niet mee.

Welke coureur blijft er achter hangen als iemand zo vertraagd, dat is toch onzin? Zeker als Hamilton beweert dat hij niet wist dat Verstappen hem er langs wilde laten.
 
Bovenaan