F1, IndyCar, Nascar Topic

Eef de Kip

Well-known member
Volgens jaar dus 14 Euro per maand om F1 te kijken. Heb je voor zover ik het begrepen heb ook de BL en de PL plus - voor de liefhebbers - Darten.
Vind ik nog meevallen eerlijk gezegd maar bij F1 tv is het de helft.
Ik kijk nog wel even, blijft 170 Euro op jaarbasis en dat vind ik gewoon best wel geld.

Verder is duidelijk geworden dat Christijan Albers, Giedo van der Garde en Tom Coronel de analisten worden, wel gek dat Doornbos dan weer niet gevraagd is maar er staat mij iets bij dat hij en Albers niet goed door 1 deur kunnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zal inderdaad de reden zijn. Zal het even aankijken. Wellicht dat zo’n account te delen is. Anders vind ik het wellicht toch teveel geld. We moeten ook nog maar zien of het volgend jaar weer een optocht gaat worden.

Maar goed, ook even afwachten waarmee KPN komt.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
De NOS gaat elk raceweekend tussen 17:15 en 18:00 een programma maken, met maximaal 15 minuten samenvatting.
 

zwammy

Well-known member
Volgens jaar dus 14 Euro per maand om F1 te kijken. Heb je voor zover ik het begrepen heb ook de BL en de PL plus - voor de liefhebbers - Darten.
Vind ik nog meevallen eerlijk gezegd maar bij F1 tv is het de helft.
Ik kijk nog wel even, blijft 170 Euro op jaarbasis en dat vind ik gewoon best wel geld.

Hoeveel betaal je voor ESPN?

En je kan natuurlijk in de zomermaanden je abbo stopzetten want dan is er geen voetbal en geen f1
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb zo'n dreamcast in de tv zitten, maar dat is ook niet alles. Of ik doe wat verkeerd met dat ding
 

De Wolf

Well-known member
Is het ook bekend welke zender in Duitsland of Oostenrijk het uitzend?

Via deze site kan je een hoop zenders gewoon legaal bekijken.

 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Eef de Kip

Well-known member
Hoeveel betaal je voor ESPN?

En je kan natuurlijk in de zomermaanden je abbo stopzetten want dan is er geen voetbal en geen f1
Niks, heb ik niet.
Heb nu het standaard Ziggo abbo waar ik alles qua spot heb wat ik wil zien dus ga er altijd op achteruit.
ESPN begin ik helemaal niet aan, af en toe Ajax via een stream en verder geloof ik het wel. Ik verveel me iig nog niet genoeg om op zondagochtend naar RKC - Willem II te gaan zitten kijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij KPN krijg ik gratis ESPN, omdat ik ook mobiele telefonie van KPN heb.
 
Bovenaan