Hankie is een neger, die mag dat zeggen.Oei, nu krijgen er weer een aantal zand in hun kutje.
Renger van de Zande is een zeer fijne toevoeging, en naar Doornbos mag ik ook graag luisteren.
Hankie is een neger, die mag dat zeggen.Oei, nu krijgen er weer een aantal zand in hun kutje.
Renger van de Zande is een zeer fijne toevoeging, en naar Doornbos mag ik ook graag luisteren.
En een goeie dat zie je ook niet zo vaak.Hankie is een neger, die mag dat zeggen.
Nee die hangen we apart.En een goeie dat zie je ook niet zo vaak.
Volgens jaar dus 14 Euro per maand om F1 te kijken. Heb je voor zover ik het begrepen heb ook de BL en de PL plus - voor de liefhebbers - Darten.
Vind ik nog meevallen eerlijk gezegd maar bij F1 tv is het de helft.
Ik kijk nog wel even, blijft 170 Euro op jaarbasis en dat vind ik gewoon best wel geld.
Dit dus. Werkt nog uitstekend voor F1 na al die jaren.Gewoon lekker hesgoal blijven kijken dus...
Dit dus. Werkt nog uitstekend voor F1 na al die jaren.
Niks, heb ik niet.Hoeveel betaal je voor ESPN?
En je kan natuurlijk in de zomermaanden je abbo stopzetten want dan is er geen voetbal en geen f1
In Oostenrijk is het volgens mij Servus TV. Dat kan je gewoon legaal via die link van mij bekijken.Die hapert bij mij vaak.
Ja, ik ook en het complete ziggo sportpakket kost me een tientje erbij. Die kan ik nu opzeggen en viaplay nemen.Bij KPN krijg ik gratis ESPN, omdat ik ook mobiele telefonie van KPN heb.