SanMark.
Well-known member
Inderdaad dat gaat er bij Ziggo heel anders aan toe.Haha, Sky laat even zien hoe objectief ze zijn.
Inderdaad dat gaat er bij Ziggo heel anders aan toe.Haha, Sky laat even zien hoe objectief ze zijn.
Inderdaad dat gaat er bij Ziggo heel anders aan toe.
Hou dat gevoel vast voor als je weer van die nietszeggende tweetjes op het forum plempt hier.Ja het is allemaal wat.
Ai ik heb op wat kippenpootjes getrapt.Hou dat gevoel vast voor als je weer van die nietszeggende tweetjes op het forum plempt hier.
Nou ja, ik neem aan dat Ziggo geen kerstfilmpje gaat maken met Verstappen bovenop Hamilton geparkeerd. Wat al niet eens helemaal vergelijkbaar is.
Haha ja joh, ik zit helemaal stuk.Ai ik heb op wat kippenpootjes getrapt.
Sterkte dan.Haha ja joh, ik zit helemaal stuk.
Hmm dat gaat zelfs voor chauvinistische Britten (pleonasme) toch wel wat ver.
Klopt maar daar is het effect van de snellere motor van MB groter dan bij de racemotor die RB er in legt.Voor wat het waard is: de long runs van de Red Bull zagen er sneller uit dan die van Mercedes.
Ja daar irriteer ik me al tijden mateloos aan maar ze zal toch haar toegevoegde waarde hebben.Blijft toch een kolderiek gezicht, dat hulpje van Hamilton wat constant overal achter hem aan dartelt.
P2 pakken in de kwalificatie en dan alles of niets in bocht 1. Of tijdens de race in het spoor blijven en de undercut z'n werk laten doen.Klopt maar daar is het effect van de snellere motor van MB groter dan bij de racemotor die RB er in legt.
Verder kun je pole wel vergeten want MB is in de korte runs achterlijk snel zie ik nu hoewel RB nog niet het achterste van haar tong heeft laten zien.
Ik ben alleen bang dat je hier bij een 2e of 3e plek er niet zo snel langs komt, wat ik zo links en rechts hoorde kun je al heel lastig volgen.
P2 pakken in de kwalificatie en dan alles of niets in bocht 1. Of tijdens de race in het spoor blijven en de undercut z'n werk laten doen.
Ziggo maakt er een heel weekend van met op de zondagavond nog een F1 cafe . Dat is trouwens een programma waar ik wel graag naar mag kijken.Inmiddels bekend dat naast de NOS ook Ziggo uitgebreide samenvattingen gaat uitzenden en er ook een hele programmering rondom maakt. Dat is wel goed voor de Formule 1 in Nederland.