F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, ik neem aan dat Ziggo geen kerstfilmpje gaat maken met Verstappen bovenop Hamilton geparkeerd. Wat al niet eens helemaal vergelijkbaar is.

Schijnbaar was dat idee ook al door Sky opgepikt. Gewoon een vrij smakeloze zender.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor wat het waard is: de long runs van de Red Bull zagen er sneller uit dan die van Mercedes.
 

Eef de Kip

Well-known member
Voor wat het waard is: de long runs van de Red Bull zagen er sneller uit dan die van Mercedes.
Klopt maar daar is het effect van de snellere motor van MB groter dan bij de racemotor die RB er in legt.
Verder kun je pole wel vergeten want MB is in de korte runs achterlijk snel zie ik nu hoewel RB nog niet het achterste van haar tong heeft laten zien.
Ik ben alleen bang dat je hier bij een 2e of 3e startplek er niet zo snel langs komt, wat ik zo links en rechts hoorde kun je al heel lastig volgen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt maar daar is het effect van de snellere motor van MB groter dan bij de racemotor die RB er in legt.
Verder kun je pole wel vergeten want MB is in de korte runs achterlijk snel zie ik nu hoewel RB nog niet het achterste van haar tong heeft laten zien.
Ik ben alleen bang dat je hier bij een 2e of 3e plek er niet zo snel langs komt, wat ik zo links en rechts hoorde kun je al heel lastig volgen.
P2 pakken in de kwalificatie en dan alles of niets in bocht 1. Of tijdens de race in het spoor blijven en de undercut z'n werk laten doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
P2 pakken in de kwalificatie en dan alles of niets in bocht 1. Of tijdens de race in het spoor blijven en de undercut z'n werk laten doen.

Verstappen zal op z’n allerbest moeten zijn om überhaupt kans te maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inmiddels bekend dat naast de NOS ook Ziggo uitgebreide samenvattingen gaat uitzenden en er ook een hele programmering rondom maakt. Dat is wel goed voor de Formule 1 in Nederland.
 

SanMark.

Well-known member
Inmiddels bekend dat naast de NOS ook Ziggo uitgebreide samenvattingen gaat uitzenden en er ook een hele programmering rondom maakt. Dat is wel goed voor de Formule 1 in Nederland.
Ziggo maakt er een heel weekend van met op de zondagavond nog een F1 cafe . Dat is trouwens een programma waar ik wel graag naar mag kijken.
 
Bovenaan