Perez ook op soft, ja. De start zal ongetwijfeld wel oké zijn ja. Dus komt Max normaal gesproken als leider de eerste bocht door. Maar de vraag is hoeveel eerder Max naar binnen zal moeten voor nieuwe banden en wat voor mogelijkheden Hamilton dat geeft. Maar goed, de long runs zagen er voor Red Bull al goed uit en ze hebben de strategie meestal ook wel goed op orde.Perez ook op soft toch ? ( heb niets gezien mijn dochter mocht afzwemmen voor B ) dan ben je wel eerder weg bij de start.
Precies, laat ze alsjeblieft allebei heel door bocht één komen en een echte titanenstrijd uitvechten voor de wereldtitel.Het is toch veel leuker als het vol tot een confrontatie komt tussen MV en LH .
Wat een gein als één van de twee er in de eerste ronde uitvliegt. Hopelijk remt MV hem er een paar keer volledig eruit.
Ik niet. Gaan zitten hopen een crash van Hamilton is echt mijn ding niet. Het was een geweldig seizoen. Een duel tussen twee van de grootste talenten die deze sport ooit heeft gekend. Als Hamilton hem op de baan wint, is het wat het is en hopen we dat Max hem volgend seizoen wel pakt. En als Max hem op de baan wint dan wordt het een zondag om nooit te vergeten.Als Verstappen hemt wint zeker. Anders vind ik een crash van Perez in Hamilton een acceptabele uitkomst.
Ik niet. Gaan zitten hopen een crash van Hamilton is echt mijn ding niet. Het was een geweldig seizoen. Een duel tussen twee van de grootste talenten die deze sport ooit heeft gekend. Als Hamilton hem op de baan wint, is het wat het is en hopen we dat Max hem volgend seizoen wel pakt. En als Max hem op de baan wint dan wordt het een zondag om nooit te vergeten.
Waarom niet?Bij een normaal seizoen zou ik het met je eens zijn, maar dat is het niet geweest.
O jee, je gooit er een kwartje in.Waarom niet?
Iets met een spijker en een kop.Ik niet. Gaan zitten hopen een crash van Hamilton is echt mijn ding niet. Het was een geweldig seizoen. Een duel tussen twee van de grootste talenten die deze sport ooit heeft gekend. Als Hamilton hem op de baan wint, is het wat het is en hopen we dat Max hem volgend seizoen wel pakt. En als Max hem op de baan wint dan wordt het een zondag om nooit te vergeten.
Max moet wel beter starten dan de laatste paar keer, anders is het al heel snel gedaan.