F1, IndyCar, Nascar Topic

Mario

Well-known member
Mijn dochter scoorde vanochtend de winnende bij haar hockey wedstrijd. Belangrijkste sportmoment van dit weekend 🏑

En hup Verstappen!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Perez ook op soft toch ? ( heb niets gezien mijn dochter mocht afzwemmen voor B ) dan ben je wel eerder weg bij de start.
Perez ook op soft, ja. De start zal ongetwijfeld wel oké zijn ja. Dus komt Max normaal gesproken als leider de eerste bocht door. Maar de vraag is hoeveel eerder Max naar binnen zal moeten voor nieuwe banden en wat voor mogelijkheden Hamilton dat geeft. Maar goed, de long runs zagen er voor Red Bull al goed uit en ze hebben de strategie meestal ook wel goed op orde.

Gefeliciteerd met je dochter! En ook Mario gefeliciteerd! Dat zijn de mooie dingen.

Ben trouwens wel benieuwd hoeveel mensen die nu de oranjepolonaise lopen echt beseffen hoe achterlijk knap dit is. Wat er morgen ook gebeurt, ik neem mijn hoed af en maak een diepe buiging voor Max. Dit rondje was zo ongekend goed, net zoals dat hij vrijwel het hele seizoen al het maximale uit de auto haalt. Hopelijk is het morgen genoeg voor de wereldtitel.
 

SanMark.

Well-known member
Voordeel nu wel is dat Hamilton geen undercut kan doen bij MV , door de verschillende banden keuzes zal het zonder safetys cars e.d zullen ze in de laatste 10 rondes bij elkaar komen. Max eerder naar binnen voor wit, Lewis een ronde of 10 later en die heeft dan betere banden in de laatste fase, dan moet Max dus wat seconden voorsprong hebben.

Voor het eerst dat ik nu al zin en spanning heb in morgen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Pérez heeft dit seizoen nog weinig kunnen doen om Max te helpen, maar morgen heeft hij een kans.
Nu hij recht achter Hamilton start moet hij gewoon een blok beton monteren op zijn voorvleugel en helemaal niet remmen in bocht 1 :devilish:
 

SanMark.

Well-known member
Het is toch veel leuker als het vol tot een confrontatie komt tussen MV en LH .

Wat een gein als één van de twee er in de eerste ronde uitvliegt. Hopelijk remt MV hem er een paar keer volledig eruit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is toch veel leuker als het vol tot een confrontatie komt tussen MV en LH .

Wat een gein als één van de twee er in de eerste ronde uitvliegt. Hopelijk remt MV hem er een paar keer volledig eruit.
Precies, laat ze alsjeblieft allebei heel door bocht één komen en een echte titanenstrijd uitvechten voor de wereldtitel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Verstappen hemt wint zeker. Anders vind ik een crash van Perez in Hamilton een acceptabele uitkomst.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als Verstappen hemt wint zeker. Anders vind ik een crash van Perez in Hamilton een acceptabele uitkomst.
Ik niet. Gaan zitten hopen een crash van Hamilton is echt mijn ding niet. Het was een geweldig seizoen. Een duel tussen twee van de grootste talenten die deze sport ooit heeft gekend. Als Hamilton hem op de baan wint, is het wat het is en hopen we dat Max hem volgend seizoen wel pakt. En als Max hem op de baan wint dan wordt het een zondag om nooit te vergeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik niet. Gaan zitten hopen een crash van Hamilton is echt mijn ding niet. Het was een geweldig seizoen. Een duel tussen twee van de grootste talenten die deze sport ooit heeft gekend. Als Hamilton hem op de baan wint, is het wat het is en hopen we dat Max hem volgend seizoen wel pakt. En als Max hem op de baan wint dan wordt het een zondag om nooit te vergeten.

Bij een normaal seizoen zou ik het met je eens zijn, maar dat is het niet geweest.
 

Maasveld

Well-known member
Ik niet. Gaan zitten hopen een crash van Hamilton is echt mijn ding niet. Het was een geweldig seizoen. Een duel tussen twee van de grootste talenten die deze sport ooit heeft gekend. Als Hamilton hem op de baan wint, is het wat het is en hopen we dat Max hem volgend seizoen wel pakt. En als Max hem op de baan wint dan wordt het een zondag om nooit te vergeten.
Iets met een spijker en een kop.

Hoewel het beide op persoonlijk vlak ontzettende eelthakken zijn brengen ze het volksvermaak dat de Formule 1 heet wel naar een hoger niveau. Het sentiment in zowel GB als NL is daarbij jammerlijk genoeg van een zeer bedenkelijk niveau. Een beetje meer respect voor beide coureurs zou wel op z'n plek zijn.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Max moet wel beter starten dan de laatste paar keer, anders is het al heel snel gedaan.

Start is inderdaad extreem belangrijk. In het beste scenario vliegen Norris en Perez voorbij en kan hij afstand nemen. In het slechtste scenario schiet Hamilton voorbij hem bij de start.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik hoop vooral dat alles 'goed' gaat. Geen gebots, geen problemen, gewoon de beste die kampioen wordt.
 
Bovenaan