De FIA durft gewoon geen uitspraak te doen, zal wel met een sisser af lopen
Mercedes krijgt tot en met het einde van het seizoen om het te herstellen. Het lijkt er iig op dat ze inderdaad niet de trekker durven over te halen.
De FIA durft gewoon geen uitspraak te doen, zal wel met een sisser af lopen
Meen je dat nou? Dat zou helemaal te bizar voor woorden zijn.Mercedes krijgt tot en met het einde van het seizoen om het te herstellen. Het lijkt er iig op dat ze inderdaad niet de trekker durven over te halen.
Meen je dat nou? Dat zou helemaal te bizar voor woorden zijn.
Max is duidelijk schuldig. Ik pleit voor achteraan starten. Hamilton doen natuurlijk niets fout
Duur tikje wel tegen die vleugel.Verstapen een boete van 50K, ai dit doet pijn.
Kunnen we een potje maken?
Leent ie maar van zijn vader, die had ook losse handjes...Verstapen een boete van 50K, ai dit doet pijn.
Kunnen we een potje maken?
Lijkt mij wel ja. Dus tenzij hij op wonderbaarlijke wijze vanuit de pitstraat een auto of 15 inhaalt in de sprintrace, start hij morgen ook ergens achteraan.Yup, was mi onvermijdelijk.
Hij moet nu denk ik uit de pitstraat starten en die 5 plekken moet hij morgen ook nog nemen lijkt me.
Klopt.Yup, was mi onvermijdelijk.
Hij moet nu denk ik uit de pitstraat starten en die 5 plekken moet hij morgen ook nog nemen lijkt me.
Best een opdracht in een rondje of 25. Zeker als hij vanuit de pitlane moet starten. Dat is me nog niet helemaal duidelijk, trouwens. Als hij gewoon op de grid als 20e mag starten, dan is het wel mogelijk met een goede start en mogelijk wat geluk met wat uitvallers voor hem.Hij kan er toch wel 10 inhalen ?