Nee. Betekent start uit de pits en regels volgens parc fermee.Mag je dan nog meer onderdelen wisselen aan de motor als hij toch al achteraan moet starten? Nee toch gezien de auto al onder park fermee valt?
Nee. Betekent start uit de pits en regels volgens parc fermee.Mag je dan nog meer onderdelen wisselen aan de motor als hij toch al achteraan moet starten? Nee toch gezien de auto al onder park fermee valt?
Ja heb het al opgezocht.Sprint race lijkt mij. Bij de echte race kan hij daarna vijf plekken naar achteren. Dus dan start hij zondag niet zomaar in de top tien.
Het lijkt er op dat Honda die degradatie eindelijk onder controle heeft.Maar dat volle motor gebruik zorgt wel voor flinke degradatie van die motor maar het wordt steeds spannender.
Als dat zo is, wint Ferrari.De sleutel ligt wellicht bij de FIA
Er zijn trouwens nog wel beelden op YT te vinden over de oude layout van Spa.Haha ja hij zit wel heel relaxed
Lijkt me toch zeer sterk dat Verstappen hier een straf voor gaat krijgen.
Ja precies. Het is officieel tegen de regels, dus geef hem dan inderdaad maar een boete ofzo. Maar alle hoop vanuit de Mercedes fanboys dat Max achteraan moet starten, lijkt me vooral ijdele hoop.Geldboete of punten op licentie wellicht, maar hier kun je toch moeilijk een grindstraf voor geven.
Ja precies. Het is officieel tegen de regels, dus geef hem dan inderdaad maar een boete ofzo. Maar alle hoop vanuit de Mercedes fanboys dat Max achteraan moet starten, lijkt me vooral ijdele hoop.
Het is wel de sport om de grenzen op te zoeken en er soms overheen te gaan. RedBull heeft eerder volgens mij al over de achtervleugel van Mercedes geklaagd en toen heeft FIA niet gehapt. In die zin zouden ze best de grens op kunnen hebben gezocht en er iets overheen zijn gegaan. Ze moesten en zouden natuurlijk vandaag vooraan starten en finishen zodat Hamilton zondag van plaats zes iedereen kan wegblazen.Ik vind het trouwens vooral echt extreem knullig van Mercedes. Dit is geen 'bewussie' natuurlijk, zo dom zijn ze niet. Dus dan zal het een menselijke fout zijn geweest, met waarschijnlijk heel dure gevolgen.
Mja tuurlijk zoeken ze allemaal de grenzen op. Was in het begin van het seizoen natuurlijk ook zo met Red Bull. Dat moet ook als het allemaal zo dicht bij elkaar zit. Maar wat ik bedoelde met 'bewussie' is dat ik me niet kan voorstellen dat ze bij Mercedes bewust over de grens zijn gegaan, en dan hopen dat de FIA het niet doorheeft. Dus is het een fout en een dure ook.Als je de Britse commentaren leest, dan leven ze echt in een ander universum.
Het is wel de sport om de grenzen op te zoeken en er soms overheen te gaan. RedBull heeft eerder volgens mij al over de achtervleugel van Mercedes geklaagd en toen heeft FIA niet gehapt. In die zin zouden ze best de grens op kunnen hebben gezocht en er iets overheen zijn gegaan. Ze moesten en zouden natuurlijk vandaag vooraan starten en finishen zodat Hamilton zondag van plaats zes iedereen kan wegblazen.
Ook extreem knullig van Verstappen natuurlijk. Als in de regels staat dat je niet aan andere auto's mag zitten moet je dat ook niet doen.Ik vind het trouwens vooral echt extreem knullig van Mercedes. Dit is geen 'bewussie' natuurlijk, zo dom zijn ze niet. Dus dan zal het een menselijke fout zijn geweest, met waarschijnlijk heel dure gevolgen.
Volgens mij raakt Max die auto niet eens echt aan, maar meet hij met zijn vingers de afstand. Inderdaad ook dom hoor, daarom zou een reprimande en wellicht een boete ook prima zijn. Maar het is natuurlijk absurd om een gridstraf te verwachten.Ook extreem knullig van Verstappen natuurlijk. Als in de regels staat dat je niet aan andere auto's mag zitten moet je dat ook niet doen.
Ik denk wel dat dit bewust is, de ruimte tussen de vleugels wordt niet zo maar uit het niets groter. De vraag is komen ze er mee weg. Ferrari kreeg het ooit voor elkaar dat bij hermeting de barge boards toch goed bleken te zijn omdat ze de reglementen uitlegden...