F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Mercedes zegt, volgens Helmut Marko, dat Verstappen met die actie op die video de achtervleugel van Hamilton heeft beschadigd. :LOL::ROFLMAO:

Dan kan hij met die twee vingers Rico Verhoeven aftuigen.

Gezien Verstappen en Hamilton verklaringen moeten afleggen lijken ze die verklaring wel serieus te nemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schijnbaar doen ze na afloop van het weekend uitspraak. Inmiddels is de tweede vrije training onderweg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De FIA durft gewoon geen uitspraak te doen, zal wel met een sisser af lopen

Mercedes krijgt tot en met het einde van het seizoen om het te herstellen. Het lijkt er iig op dat ze inderdaad niet de trekker durven over te halen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Max is duidelijk schuldig. Ik pleit voor achteraan starten. Hamilton doen natuurlijk niets fout

Hamilton is al genoeg gestraft door de media en de mensen op social media.

Sky verwacht overigens ieder moment de straf voor Verstappen en veel later die van Hamilton.
 

JMD

Well-known member
Ik hoop maar dat dat de schade dekt voor Mercedes die ontstaan is door die aanraking van Verstappen... :)
 

Eef de Kip

Well-known member
Yup, was mi onvermijdelijk.

Hij moet nu denk ik uit de pitstraat starten en die 5 plekken moet hij morgen ook nog nemen lijkt me.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Yup, was mi onvermijdelijk.

Hij moet nu denk ik uit de pitstraat starten en die 5 plekken moet hij morgen ook nog nemen lijkt me.
Lijkt mij wel ja. Dus tenzij hij op wonderbaarlijke wijze vanuit de pitstraat een auto of 15 inhaalt in de sprintrace, start hij morgen ook ergens achteraan.
 
Bovenaan