Misschien omdat Lewis net uit de kroeg kwam... bwoah hoe Lewis door de boter sneed gisteren, wat een verschil met een perez of botas. Mooi om te zien.
Heeft Max zoveel gewonnen dat Lewis met deze drie erbij nog achter staat?Hamilton kan met de snelste ronde erbij acht punten per wedstrijd pakken. Dus als Verstappen nu idd op 24 punten zou komen, dan zouden ze met drie keer Hamilton 1 en Verstappen 2 gelijk eindigen. Dan wint Verstappen op basis van gewonnen races.
Heeft Max zoveel gewonnen dat Lewis met deze drie erbij nog achter staat?
Dat heeft hij in dat geval ook niet met 8 verschil toch? Bedoel als Max met een tweede plaats in de laatste GP kampioen wordt heeft Hamilton het niet in eigen hand. Of ik moet je niet goed begrijpenVerstappen heeft negen keer gewonnen en Hamilton vijf keer. Verstappen draait echt een bizar seizoen op bowling Bottas Hongarije na is hij in iedere race waarin hij de finish haalde eerste of tweede geëindigd. Als hij op 24 punten staat van Hamilton, dan heeft Hamilton het niet meer in eigen hand.
Ik denk dat Verstappen moet uitkijken dat Ham hem niet voorbij gaat en dan nog gaat winnen.Wel met de nuance dat er geen punten waren te verdelen en dat de laatste coureurs wisten dat Hamilton toch nog vijf plekken naar achterin moet. Maar die auto was echt razendsnel. Dus ik denk dat Hamilton vandaag binnen tien ronde in de top vijf zit. Dan hangt het van Perez zijn start af of Hamilton derde of vierde gaat worden. Als Perez nog iemand tussen hem en Verstappen en Bottas in heeft, dan komt hij er weer niet langs en dan kan Hamilton er naartoe rijden.
Dat heeft hij in dat geval ook niet met 8 verschil toch? Bedoel als Max met een tweede plaats in de laatste GP kampioen wordt heeft Hamilton het niet in eigen hand. Of ik moet je niet goed begrijpen
Ik denk dat Verstappen moet uitkijken dat Ham hem niet voorbij gaat en dan nog gaat winnen.
De temperatuur is warmer?
Jep. Ik ook. Die auto is bloedsnel en als die snel voorbij Perez gaat (wat naw snel gaat gebeuren) zit hij zo ongeveer al op de staart van VerstappenNou ben heel benieuwd, maar zou mijn geld nu toch op Hamilton zetten