F1, IndyCar, Nascar Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij kan er toch wel 10 inhalen ?
Best een opdracht in een rondje of 25. Zeker als hij vanuit de pitlane moet starten. Dat is me nog niet helemaal duidelijk, trouwens. Als hij gewoon op de grid als 20e mag starten, dan is het wel mogelijk met een goede start en mogelijk wat geluk met wat uitvallers voor hem.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens de verklaringen van de stewards gaat iedereen er inderdaad vanuit dat het een foutje was, in plaats van opzet. Zuur hoor voor Hamilton en Mercedes. Maar desondanks is diskwalificatie natuurlijk terecht, omdat hij er tijdens de kwalificatie aanwijsbaar voordeel van had.
 

gevegt

Well-known member
Wel toevallig dat als je twee de zelfde auto's hebt dit juist toevallig bij je eerste rijder gebeurd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Best een opdracht in een rondje of 25. Zeker als hij vanuit de pitlane moet starten. Dat is me nog niet helemaal duidelijk, trouwens. Als hij gewoon op de grid als 20e mag starten, dan is het wel mogelijk met een goede start en mogelijk wat geluk met wat uitvallers voor hem.
Met die nieuwe motor denk ik dat hij er max 10 in kan halen maar vervolgens krijgt hij er zondag weer 5 bij dus start hij 15e ofzo.


Ik vind het een beetje dubbel, met mijn oranje pet vind ik het natuurlijk heerlijk dat Verstappen een aantal punten uit kan lopen, zeker gezien de pech (en mazzel voor Hamilton) die hij gehad heeft dit seizoen.
Aan de andere kant heeft het weer iets onbevredigends dat dit kampioenschap wellicht achter de jurytafel wordt beslist. Het neemt misschien wel iets van de glans weg van een kampioenschap van Verstappen. Hoewel ik er nog steeds niet zeker van ben dat het al beslist is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het een beetje dubbel, met mijn oranje pet vind ik het natuurlijk heerlijk dat Verstappen een aantal punten uit kan lopen, zeker gezien de pech (en mazzel voor Hamilton) die hij gehad heeft dit seizoen.
Aan de andere kant heeft het weer iets onbevredigends dat dit kampioenschap wellicht achter de jurytafel wordt beslist. Het neemt misschien wel iets van de glans weg van een kampioenschap van Verstappen. Hoewel ik er nog steeds niet zeker van ben dat het al beslist is.
Dat dacht ik eerst ook, maar stel dat Max morgen inderdaad wint en het in de komende races niet meer uit handen geeft, dan zal de euforie als het kampioenschap daadwerkelijk binnen is echt niet minder groot zijn. Zou anders zijn als dit weekend de definitieve beslissing was, maar dat is gelukkig niet zo. De race die dat wel gaat zijn, wordt ongetwijfeld enorm billenknijpen en uiteindelijk euforisch als het definitief binnen is, dat overschaduwt dit weekend echt wel.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Met die nieuwe motor denk ik dat hij er max 10 in kan halen maar vervolgens krijgt hij er zondag weer 5 bij dus start hij 15e ofzo.


Ik vind het een beetje dubbel, met mijn oranje pet vind ik het natuurlijk heerlijk dat Verstappen een aantal punten uit kan lopen, zeker gezien de pech (en mazzel voor Hamilton) die hij gehad heeft dit seizoen.
Aan de andere kant heeft het weer iets onbevredigends dat dit kampioenschap wellicht achter de jurytafel wordt beslist. Het neemt misschien wel iets van de glans weg van een kampioenschap van Verstappen. Hoewel ik er nog steeds niet zeker van ben dat het al beslist is.

Het zou pas zuur zijn als Silverstone beslissend zou zijn.
 
Bovenaan