F1, IndyCar, Nascar Topic

Pascallovic

Well-known member
Nu kun je prima een fout maken als het nergens meer om gaat natuurlijk en uberhaubt zijn ze doorgaans foutloos bij RBR, maar juist daarom verwacht je niet dat ze zo’n fout als verkeerde banden maken. Dat doen ze echt nooit.
 

Ska P 187

Well-known member
Het is altijd maar de vraag welke banden waar goed gaan lijkt het. En zo rap ging Pérez ook niet naar voren op soft.
Wat Verstappen zei, denk dat problemen dieper zitten.
Brazil toch een beetje apart circuit waar "mindere" autos ineens goed gaan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Verhaal gaat ook dat ze bezig zijn met de auto voor volgend jaar.
Beetje zoals MB het ook deed in de tijd dat zij heer en meester waren.
 

JMD

Well-known member
Of ze hadden obv hun data oprecht het idee dat dit de beste strategie was.
Maar dat heeft elk team toch? Ferrari stuurde Leclerc vrijdag ook op inters de baan op in Q3 omdat het dacht dat dat de beste strategie was. Er is geen team dat een rijder weg stuurt op een strategie die in hun ogen niet de beste is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las het. Als dat klopt, dan komt Perez er genadig van af. Maar goed, dan nog mag Verstappen als wereldkampioen er wel overheen stappen. Perez is duidelijk de mindere coureur en geef hem die schamele vijfde plaats en pak hem terug als je er zelf iets aan hebt.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik las het. Als dat klopt, dan komt Perez er genadig van af. Maar goed, dan nog mag Verstappen als wereldkampioen er wel overheen stappen. Perez is duidelijk de mindere coureur en geef hem die schamele vijfde plaats en pak hem terug als je er zelf iets aan hebt.
Ik heb vooral zoiets van ‘wellicht heb je hem volgend jaar nog nodig‘. Dan zou ik voor een 6e plaats niet even een statement maken omdat je je 6 maanden geleden genaaid voelde. Dan maak je jezelf wel klein zeg en je weet dat ie voortaan ook geen cadeautjes meer terug gaat geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb vooral zoiets van ‘wellicht heb je hem volgend jaar nog nodig‘. Dan zou ik voor een 6e plaats niet even een statement maken omdat je je 6 maanden geleden genaaid voelde. Dan maak je jezelf wel klein zeg en je weet dat ie voortaan ook geen cadeautjes meer terug gaat geven.

Eens. Hiermee win je zelf niks. Sterker nog, de buitenwacht gaat alleen maar meer olie op het vuur gooien. Nu heb je de Britse wereld al tegen je. Gaat er niet gezellig op worden als dat zich verder gaat uitbreiden.
 

Pascallovic

Well-known member
Het gaat er niet gezelliger op worden bij de GP van Mexico volgend jaar. Al kan Max prima onder dergelijke druk presteren.
 
Bovenaan