Dat wel ja. Maar alle teams mogen toch zelf bepalen wat ze aan banden meenemen (mits 1 set van elk)? Dan neem je toch 1 set meer soft mee?Spaart er wel een set verse softs mee uit voor vanavond.
Zou ook zeer logisch zijn als ze dat doen ja. Maar dan had je alsnog op rood kunnen gaan...Verhaal gaat ook dat ze bezig zijn met de auto voor volgend jaar.
Beetje zoals MB het ook deed in de tijd dat zij heer en meester waren.
Maar dat heeft elk team toch? Ferrari stuurde Leclerc vrijdag ook op inters de baan op in Q3 omdat het dacht dat dat de beste strategie was. Er is geen team dat een rijder weg stuurt op een strategie die in hun ogen niet de beste is.Of ze hadden obv hun data oprecht het idee dat dit de beste strategie was.
Ik heb vooral zoiets van ‘wellicht heb je hem volgend jaar nog nodig‘. Dan zou ik voor een 6e plaats niet even een statement maken omdat je je 6 maanden geleden genaaid voelde. Dan maak je jezelf wel klein zeg en je weet dat ie voortaan ook geen cadeautjes meer terug gaat geven.Ik las het. Als dat klopt, dan komt Perez er genadig van af. Maar goed, dan nog mag Verstappen als wereldkampioen er wel overheen stappen. Perez is duidelijk de mindere coureur en geef hem die schamele vijfde plaats en pak hem terug als je er zelf iets aan hebt.
Ik heb vooral zoiets van ‘wellicht heb je hem volgend jaar nog nodig‘. Dan zou ik voor een 6e plaats niet even een statement maken omdat je je 6 maanden geleden genaaid voelde. Dan maak je jezelf wel klein zeg en je weet dat ie voortaan ook geen cadeautjes meer terug gaat geven.