F1, IndyCar, Nascar Topic

gevegt

Well-known member
Renger mag de laatste twee uur rijden, maar het gaat niet lekker. Na elke geel vlag verliest hij een plek.
 

gevegt

Well-known member
Het laatste uur is ingegaan. Meestal een garantie voor veel spektakel.
Job van Uitert en Giedo van der Garde liggen op plek 1 in de LMP2 klasse.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lekker hoor, ik had Ziggo Sport opgezegd, want ik keek alleen NASCAR daar. En mijn favoriet, Martin Truex jr., won vorig jaar niks en ook niet eens bijna.

Wie wint vannacht de allereerste race?

NASCAR Cup Series driver Martin Truex Jr. (19) takes the checkers flag to win the Busch Light Clash NASCAR exhibition auto race at Los Angeles Memorial Coliseum Sunday, Feb. 5, 2023, in Los Angeles. (AP Photo/Mark J. Terrill)


@gevegt
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat had ik niet scherp. Ik dacht pas over enkele weken. Ik ben heel benieuwd.
 

JMD

Well-known member
Verstappen tweede van boven, De vries tweede van onder. Die alpha tauri is echt slecht zo op het eerste gezicht… Aston Martin lijkt echt goed
 

delmaestro

Well-known member
Ik heb toch wel hoop dat er een aantal leuke dingetjes gaan komen dit seizoen, los van de saaie titelrace:

- Alonso die zich wellicht kan meten met Hamilton en hem ontzettend gaat irriteren
- Ferrari die Sainz misschien wel meer punten ziet halen dan golden boy LeClerc
- Gasly en French Fuck Ocon die elkaar het licht in de ogen niet gunnen als teamgenoten
- Hulk en Magnussen die elkaars vrienden ook bepaald niet zijn als teamgenoten
- Yuki die als 3e jaars het snot voor de ogen wordt gereden door rookie teamgenoot De Vries
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met name Gasly en Ocon gaat vuurwerk worden. Maar Alonso versus Hamilton verheug ik mij ook wel op.
 

JMD

Well-known member
Zijn Gasly en Ocon dan zo in de clinch met elkaar? Apart dat je die dan samen in 1 team zet.

Ja, Alonso - Hamilton wordt fraai, zeker als Lewis erachter komt dat de Aston Martin beter is dan de Mercedes (en daar lijkt het wel op). Ik gun het trouwens Alonso wel om nog weer een keer een GP (of meerdere) te winnen...
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat is nog van vroeger, in de tijd dat ze elkaar tegen kwamen op de kartbaan zijn er nog wel wat opstootjes geweest tussen de familieleden.
Die liggen elkaar op z'n zachtst gezegd niet zo.
 

JMD

Well-known member
Dat is nog van vroeger, in de tijd dat ze elkaar tegen kwamen op de kartbaan zijn er nog wel wat opstootjes geweest tussen de familieleden.
Die liggen elkaar op z'n zachtst gezegd niet zo.
Jep. En het seizoen samen bij McLaren in 2007 hielp ook niet mee, met de kwalificatie in Hongarije van dat seizoen als dieptepunt…
 
Bovenaan