gevegt
Well-known member
Juist, Zwolle is de perfecte stad!Dat zou toch fantastisch zijn!
Juist, Zwolle is de perfecte stad!Dat zou toch fantastisch zijn!
Zwolle is er nu al klaar voor. De Ceintuurbaan is net verbreedt, de A28 is ook geen probleem net als de IJsselallee.
Probleem van de regio Zwolle is natuurlijk meer de inwoners, niet zozeer de infrastructuur. Je moet je wel kunnen vertonen voor een wereldpubliek he.
Nee, in Limburg hebben ze lekkere koppies.
Lul.
Wij hebben Chantal. Lul.
Juist, Zwolle is de perfecte stad!
Dat regelen we wel. :duim:Als het maar niet te gelijk is met de olympische spelen.
Wordt nog een lastige aangelegenheid in Rotterdam, aangezien de FIA een minimale breedte van het circuit eist van 12 meter. Breedte van ??n rijbaan van de Erasmusbrug bijvoorbeeld is 6 meter. Probleem is de trambaan die in het midden ligt, anders zou het kunnen. Over de Willemsbrug zou wel kunnen, daar is de totale breedte van de rijbaan 18 meter.
Je zult dus goed moeten zoeken naar straten die breed genoeg zijn, en bereid moeten zijn groen op te offeren voor asfalt om een straat breed genoeg te krijgen.
En dan heb ik het nog niet eens over de problematiek van het verkrijgen van de benodigde vergunningen. Ik kan me voorstellen dat omwonenden niet blij zullen zijn als ze 3 dagen lang die herrie aan moeten horen. Ik hoor MilieuDefensie nu al protesteren...
Juist, Zwolle is de perfecte stad!
Dit inderdaad...Zandvoort als kansloos bestempelen en dan kijken naar de mogelijkheden voor een straatrace in Amsterdam of Rotterdam?
Probeer ook in Amsterdam maar eens zulke brede straten te vinden. (en zonder tramrails e.d.) Kansloos.Wordt nog een lastige aangelegenheid in Rotterdam, aangezien de FIA een minimale breedte van het circuit eist van 12 meter. Breedte van ??n rijbaan van de Erasmusbrug bijvoorbeeld is 6 meter. Probleem is de trambaan die in het midden ligt, anders zou het kunnen. Over de Willemsbrug zou wel kunnen, daar is de totale breedte van de rijbaan 18 meter.
Je zult dus goed moeten zoeken naar straten die breed genoeg zijn, en bereid moeten zijn groen op te offeren voor asfalt om een straat breed genoeg te krijgen.
En dan heb ik het nog niet eens over de problematiek van het verkrijgen van de benodigde vergunningen. Ik kan me voorstellen dat omwonenden niet blij zullen zijn als ze 3 dagen lang die herrie aan moeten horen. Ik hoor MilieuDefensie nu al protesteren...
Lul.Ik heb even ge?nformeerd. Zwolle ligt te dicht bij Dalfsen. Derhalve kan men de veiligheid en het comfort voor de coureurs onvoldoende garanderen en gaat Zwolle hem dus niet worden. Toch maar Rotterdam dan.